صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر

14 مرداد 1402
صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

کاربران ارز دیجیتال برای خرید و فروش انواع رمزارزها نیاز به یک پلتفرم امن دارند. صرافی ارز دیجیتال این بستر را در اختیار تریدرها و معامله‌گران قرار می دهد. تعداد صرافی های ارز دیجیتال در حال حاضر بسیار زیاد است؛ اما باید توجه داشته باشید که تمام آن ها دارای امنیت کافی نیستند و ویژگی های یک صرافی خوب را ندارند. یکی از صرافی های خارجی که بین ایرانیان نیز محبوب است، صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر است. در این مقاله می خواهیم به معرفی این صرافی ارز دیجیتال بپردازیم و در مورد امکانات آن صحبت کنیم. به این سوال هم پاسخ خواهیم داد که آیا کاربران ایرانی برای فعالیت در صرافی کوین تایگر نیاز به وی پی ان دارند یا خیر.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر

قبل از آنکه در مورد کوین تایگر صحبت کنیم بهتر است نگاهی به مفهوم صرافی ارز دیجیتال و انواع آن داشته باشیم.

 صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج: صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم مبادله آنلاین است که در آن اشخاص می‌توانند ارز دیجیتال خود را معامله کنند. در حالت کلی صرافی‌های ارز دیجیتال به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند.

صرافی متمرکز ارز دیجیتال: در صرافی‌ متمرکز یک نفر یا واسطه اعتبار معاملات را کنترل و تایید می‌کند. عملکرد صرافی‌های متمرکز، شبیه بانک است.

صرافی غیر متمرکز ارز دیجیتال: در صرافی‌ غیر متمرکز افراد بدون نیاز به باز کردن حساب در صرافی می‌توانند معاملات خود را بدون واسطه انجام دهند. در واقع هیچ مرجع کنترل کننده‌ای برای کنترل و تایید معاملات وجود ندارد.

تفاوت صرافی ارز دیجیتال متمرکز و غیرمتمرکز: مهم‌ترین تفاوت صرافی متمرکز و صرافی غیرمتمرکز وضعیت حق مالکیت است. در صرافی‌های متمرکز، مالکیت ارزهای دیجیتال به طور کامل در اختیار صرافی است؛ اما در صرافی‌های غیرمتمرکز دارایی کاربران توسط صرافی ذخیره نمی‌شود.

تفاوت صرافی و بروکر ارزهای دیجیتال: صرافی و بروکر دو راه برای معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند؛ اما اغلب افراد به درستی تفاوت صرافی و بروکر را نمی‌دانند. صرافی ارز دیجیتال در واقع پلتفرمی برای مبادله انواع ارز دیجیتال بر اساس قیمت‌های فعلی بازار است. صرافی‌های ارز دیجیتال در قالب سایت، اپلیکیشن موبایل یا به هر دو صورت موجود هستند.

بروکر ارز دیجیتال را می‌توان به عنوان یک شخص ثالث بین خریدار و فروشنده معرفی کرد که طرفین به آن اطمینان می‌کنند. وظیفه بروکر‌‌ها این است که قیمت رمزارز در بازار را اطلاع مشتریان برسانند. مشتریان  نیز بر اساس توافقی که با بروکرها دارند، خرید یا فروش ارزهای دیجیتال خود را بر عهدۀ آنها می‌گذارند. در پایان معامله، بروکرها نیز از یک یا هر دو طرف معامله کمیسیون دریافت می‌‌کنند.

معرفی صرافی کوین تایگر

کوین تایگر یک پلتفرم آنلاین برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال است. طبق داده های موجود در وب سایت رسمی کوین تایگر، این صرافی حدود 500 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. در این لیست شما می توانید نام ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، داگ کوین و یونی را هم ببینید. کوین تایگر از واریز و برداشت یوان (CNY) پشتیبانی می‌کند و توکن بومی خود را دارد.

خدمات صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر

صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر خدمات بسیار متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌ دهد. به همین دلیل است که در بین معامله گران ارز دیجیتال از محبوبیت زیادی برخوردار است. برخی از خدمات این صرافی عبارت است از:

  • معاملات فیوچرز با اهرم بالا
  • معامله فیات
  • معاملات مارجین
  • معاملات اسپات
  • امکان استیکینگ
  • پشتیبانی از قرارداد آتی ETF

علاوه بر این کاربران این صرافی، امکان خرید و فروش با استفاده از جفت‌ ارزهای معاملاتی را دارند. پلتفرم کوین تایگر هم در نسخه تحت وب و هم نرم‌افزار موبایل وجود دارد و کاربران می‌توانند از آن براحتی استفاده کنند.

مزایای صرافی کوین تایگر

کوین تایگر به دلیل داشتن ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال مانند رابط کاربری ساده اما جذاب، حجم معاملات بالا، داشتن تیم پاسخگویی سریع و 24 ساعته، برخورداری از امنیت بالا و پشتیبانی از کوین‌های مختلف موفق شده است تا بتواند امتیاز خوبی را از کاربران خود بگیرد. در زمان نگارش این مقاله رتبه صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر در کوین مارکت کپ، 85 است.

ساخت حساب کاربری در کوین تایگر

برای ثبت نام در صرافی کوین تایگر به وب سایت رسمی صرافی مراجعه کنید و برای ثبت نام روی گزینه‌ی Register کلیک کنید. حتما قبل از هرگونه اقدامی برای عضویت آدرس سایت را چک کنید که در مسیر درست قرار داده باشید. متاسفانه برخی افراد سودجو برای کلاهبرداری از کاربران ارز دیجیتال سایت هایی بسیار مشابه سایت صرافی های ارز دیجیتال ایجاد می کنند و پس از دریافت اطلاعات کاربران، دارایی آن ها را به سرقت می برند.

صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر

صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر

برای ثبت نام می توانید شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید. سپس گزینه‌ی Next را بزنید. در ادامه برای اثبات عدم ربات بودن شما باید یک پازل را تکمیل کنید. بعد از تایید ثبت نام در صرافی کوین تایگر، یک پیامک به شماره موبایل شما ارسال خواهد شد. کد تایید این پیامک را در کادر مخصوص وارد کنید و سپس دکمه‌ی Complete registration را بزنید.

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوین تایگر

بعد از تایید شماره موبایل، پیام زیر به شما نشان داده خواهد شد، دکمه‌ی Click to experience را انتخاب کنید تا وارد محیط پلتفرم کوین تایگر شوید.

معایب صرافی کوین تایگر

یکی از ایرادهایی که به این صرافی وارد است عدم پاسخگویی صریح و شفاف تیم پشتیبانی به سوالات کاربران ایرانی است. همچنین بسته بودن بعضی بخش‌های سرمایه‌گذاری کوین تایگر برای کاربرانی که احراز هویت نکرده‌اند از دیگر معایب این صرافی به شمار می‌رود.

بهترین صرافی به جای کوین تایگر

با توجه به این که در وب سایت رسمی کوین تایگر هیچگونه توضیح شفافی در مورد نحوه فعالیت کاربران ایرانی در صرافی قید نشده است، نمی‌ توان گفت که فعالیت ایرانیان همواره بلامانع خواهد بود. ممکن است با تغییر سیاست های صرافی، کوین تایگر هم فعالیت کاربران ایرانی را به دلیل تحریم‌ها ممنوع کند. در این صورت ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. به همین دلیل بهترین گزینه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانی است.

هیرادکس یک پلتفرم آنلاین برای انجام معاملات ارز دیجیتال است که هدف آن ارائه خدمات متنوع به کاربران ارز دیجیتال در بستری امن است. رابط کاربری این پلتفرم بسیار ساده و شفاف است و حتی افراد مبتدی هم می توانند در آن فعالیت کنند. برای عضویت و ورود به بازار خرید و فروش هیرادکس کافی است که مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از تیم پشتیبانی کمک بخواهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.