صرافی ارز دیجیتال در شیراز

10 تیر 1402
صرافی ارز دیجیتال در شیراز

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

یکی از مهم ترین گام ها برای انجام معاملات ارز دیجیتال، پیدا کردن یک صرافی معتبر است. صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی است که به کاربران امکان مبادله یا معامله رمزارزها را می دهد. هیرادکس یک پلتفرم امن برای خرید، فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال به شکلی امن و سریع است. هیرادکس صرافی ارز دیجیتال در شیراز است که با هدف تسریع استفاده از رمزارزها راه اندازی شده است.

 

اما چرا هیرادکس بهترین صرافی ارز دیجیتال در شیراز است؟ ویژگی‌های صرافی هیرادکس چیست؟

در صورتی که شما هم به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال در شیراز هستید حتما این مطلب را مطالعه کنید.

 

اهمیت انتخاب درست صرافی ارز دیجیتال در شیراز برای انجام معاملات چیست؟

در سال های اخیر صرافی های خارجی و ایرانی زیادی راه اندازی شده است؛ اما باید بدانید که تمام آن ها معتبر نیستند و ممکن است پروژه کلاهبرداری باشند. به همین دلیل است که انتخاب درست صرافی ارز دیجیتال بسیار مهم است. حتی اگر صرافی با هدف کلاهبرداری راه اندازی نشده باشد ممکن است که به اندازه کافی برای نگهداری از دارایی کاربران امن نباشد و درنتیجه تمام سرمایه آن ها از بین برود.

بنابراین باید قبل از انتخاب صرافی ارز دیجیتال در شیراز، در مورد صرافی به اندازه کافی تحقیق کنید و مطمئن شوید که صرافی مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.

 

چرا کاربران ایرانی بهتر است که با صرافی ایرانی کار کنند؟

اغلب صرافی های خارجی معتبر، کاربران ایرانی را تحریم کرده اند و اجازه باز کردن حساب به آن ها نمی دهند. برخی از افراد با روش هایی مانند خرید وی پی ان به دنبال دور زدن تحریم ها هستند، اما باید توجه داشته باشید که اگر صرافی پی به هویت واقعی کاربر ببرد، دارایی او را مسدود خواهد کرد و در اغلب موارد دسترسی مجدد به حساب کاربری با مشکلات زیادی همراه است؛ بنابراین بهترین روش استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی است.

صرافی ارز دیجیتال در شیراز

صرافی ارز دیجیتال در شیراز

معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال در شیراز

برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معیارهای مختلفی وجود دارد. در ادامه به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

صرافی ارز دیجیتال باید از امنیت کافی برخوردار باشد
بدون تردید یکی از چالش های اصلی کاربران ارز دیجیتال این است که دارایی آن ها در یک پلتفرم امن ذخیره و نگهداری شود. صرافی ها برای حفاظت از دارایی کاربران خود اقدامات امنیتی مختلفی مانند احراز هویت دو عاملی در نظر می گیرند، شما باید در این مورد تحقیق کنید و ببینید که صرافی مورد نظر از چه روش هایی برای ارتقای امنیت پلتفرم استفاده می کند.

نحوه فعالیت صرافی شفاف باشد
یکی از مهم ترین کارهایی که شما باید هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال انجام دهید این است که بررسی کنید صرافی چه اطلاعاتی از خود را با کاربران به اشتراک گذاشته است. شما می توانید به وب سایت رسمی صرافی مراجعه کنید و از قسمت درباره ما، اهداف، تعدادی اعضای صرافی و چشم انداز آن را مشاهده کنید. در صورتی که متوجه شدید که صرافی اطلاعات شفافی از خود ارائه نداده است بهتر است که به سراغ صرافی ارز دیجیتال دیگری بروید.

رابط کاربری خوبی داشته باشد
صرافی ارز دیجیتال باید رابط کاربری خوبی داشته باشد و به اصطلاح کاربر پسند باشد تا بتواند تجربه خوبی را در معاملات برای کاربران خود رقم بزند. ظاهر پیچیده و امکانات خیلی زیاد صرافی ممکن است کاربر را خسته یا سردرگم کند. مخصوصا اگر برای بار اول است که قرار است با یک صرافی کار کنید، رابط کاربری پیچیده قطعا برای شما مناسب نخواهد بود.

کارمزد مناسب داشته باشد
کارمزد معاملات برای تمام کاربران یک صرافی ارز دیجیتال به خصوص برای تریدرهایی که معاملات در حجم و تعداد بالا در روز انجام می دهند بسیار حائز اهمیت است. برای هر تراکنشی که در صرافی ارز دیجیتال انجام می‌دهید (خرید یا فروش)، باید کارمزد این معامله (Fee) را به صرافی نیز پرداخت کنید. هر چه کارمزد صرافی کمتر باشد، هزینه‌های شما کاهش پیدا می ‌کند.

تیم پشتیبانی قوی داشته باشد
یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب صرافی ارز دیجیتال، این است که تیم پشتیبانی قوی داشته باشد. در اغلب موارد کاربران هنگام باز کردن حساب یا خرید و فروش ارز دیجیتال دچار مشکل می شوند که نیاز به راهنمایی دارند، در صورتی که پشتیبانی در اسرع وقت به سوال آن ها جواب دهد نشان دهنده این است که صرافی ارز دیجیتال به نیازهای کاربران خود اهمیت می دهد و بنابراین می تواند در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال باشد.

قیمت های واقعی و لحظه ای ارائه دهد
اگر جزو تریدرهایی هستید که از استراتژی خرید و فروش فوری یا اسکالپینگ برای معاملات خود استفاده می کنید قطعا آگاهی از قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال برای شما بسیار مهم است؛ بنابراین حتما اطمینان حاصل کنید که قیمت های ارائه شده در صرافی واقعی و لحظه‌ای باشند.

صرافی ارز دیجیتال در شیراز

صرافی ارز دیجیتال در شیراز

بهترین صرافی ارز دیجیتال در شیراز

همان طور که در قسمت قبلی اشاره کردیم یک صرافی ارز دیجیتال باید دارای برخی ویژگی ها باشد تا شما بتوانید به آن اعتماد کنید. هیرادکس پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال در شیراز است که به دلیل داشتن ویژگی های زیر در حال حاضر در لیست صرافی های محبوب قرار گرفته است:

همه جا در دسترس است: شما می توانید به صرافی هیرادکس از طریق دستگاه های مختلف دسترسی داشته باشید. هیرادکس دارای نسخه وب، اندروید و آی او اس است که به راحتی قابل دانلود و نصب هستند.

رابط کاربری ساده ای دارد: رابط کاربری هیرادکس بسیار آسان است و شما بدون هیچ مشکلی می توانید در آن خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید.

امن است: یکی از مهم ترین ویژگی های هیرادکس استفاده از تکنیک های مهم امنیتی برای حفاظت از دارایی کاربران است. این پلتفرم از روش هایی مانند ذخیره سازی سرد و فرآیند شناسایی دو عاملی برای نگهداری امن از دارایی ها کمک می گیرد.

از رمزارزهای مختلف پشتیبانی می کند: بیشتر رمزارزهای معتبر در لیست ارزهای دیجیتال هیرادکس وجود دارد و شما می توانید آن ها را مبادله یا معامله کنید.

امکان معامله جفت ارز وجود دارد: معامله جفت ارز دیجیتال به معامله‌ ای گفته می‌ شود که همزمان با فروش یک ارز دیجیتال، ارز دیجیتالی دیگری را خریداری کنید. یکی از مزایای استفاده از جفت ارزهای معاملاتی کاهش کارمزد معاملات است.

تیم پشتیبانی به صورت شبانه روزی فعال است: شما برای دریافت پاسخ خود نیازی نیست که ساعت های طولانی صبر کنید، تیم پشتیبانی در اسرع وقت به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد.

صرافی ارز دیجیتال در شیراز

صرافی ارز دیجیتال در شیراز

نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال در شیراز

برای ثبت نام در هیرادکس شما باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. برای این کار؛ باید فرم اولیه را که شامل نام، نام خانوادگی و … را پر کنید. سپس تصویر و ویدئو خود را طبق راهنما بارگذاری کنید. احراز هویت شما در کمتر از ده دقیقه توسط کارشناسان هیرادکس انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که هدف هیرادکس کمک به کاربران ایرانی است که به دلیل تحریم ها امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های خارجی را ندارند. برای اینکه شما هم به این پلتفرم امن و سریع بپیوندید کافی است که یک حساب کاربری ایجاد کنید و ماجراجویی را آغاز کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.