معرفی وب سایت های خبری ارز دیجیتال

24 مهر 1402
سایت های خبری ارز دیجیتال

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

اگر شما هم جزو افراد علاقه مند به دنیای کریپتوکارنسی علاقه مند هستید یا در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید، قطعا به دنبال منابع موثقی برای دنبال کردن اخبار می گردید. سایت های خارجی زیادی هستند که رویدادها و اخبار ارزهای دیجیتال و فناوری های آن را مورد پوشش قرار می دهند اما بدون تردید تمام آن ها نمی توانند به عنوان یک منبع معتبر به شمار بروند. اگر می پرسید چرا؟ ما به شما توصیه می کنیم در این مقاله با هیرادکس همراه باشید؛ زیرا در ادامه قرار است ضمن صحبت کردن درباره ویژگی های بهترین وب سایت های خبری ارز دیجیتال به معرفی آن ها هم بپردازیم.

 

معرفی پنج وب سایت خبری ارز دیجیتال

در این بخش می خواهیم تعدادی از وب سایت های خبری در حوزه کریپتوکارنسی را به شما معرفی کنیم که روزانه بازدیدکنندگان زیادی دارند و اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار علاقه مندان به ارز دیجیتال قرار می دهند.

 

کوین دسک (CoinDesk)

یکی از منابع مهم برای کسب اطلاعات درباره ارزهای دیجیتال، وب سایت کوین دسک است. شما می توانید اطلاعات و مطالب بسیار ارزشمندی را در ارتباط با صنعت کریپتو، تجزیه و تحلیل ‌های دقیق، نوسانات قیمت و … پیدا کنید. رابط کاربری این وب سایت بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی میان منوها پیمایش کند.
علاوه بر این، در آوریل سال ۲۰۱۴، کوین دسک نرم افزار IOS خود را برای گوشی‌های موبایل آیفون منتشر کرد. این موضوع یکی از فاکتورهای مهم در افزایش بازدیدکنندگان این وب سایت بود؛ بنابراین اگر به دنبال یک منبع موثق هستید تا اطلاعات کاملی درباره دنیای کریپتوکارنسی بدست آورید؛ اولین گزینه برای شما بهتر است که کوین دسک باشد.

سایت های خبری ارز دیجیتال

سایت های خبری ارز دیجیتال

کوین تلگراف (CoinTelegraph)

کوین تلگراف یک نشریه خبری است که در سال 2013 برای اولین بار راه‌اندازی شد. تمرکز این وب سایت روی موضوعات ارز دیجیتال و بلاکچین است. بازدیدکنندگان می‌توانند به اخبار فوری، راهنماها و نظرات کارشناسان در مورد جدیدترین پروژه‌ها دسترسی داشته باشند. اگر به دنبال این هستید که در سریع ترین زمان ممکن یک دید کلی به فضای کریپتو داشته باشید، کوین تلگراف یک مرجع بسیار عالی است. هدینگ های اصلی این رسانه معمولاً شامل محتوای مربوط به تحلیل های ارز دیجیتال، آنالیز های عمیق و تخصصی، پوشش نمودارهای جامع قیمت ارزهای دیجیتال، نظرات تخصصی و روشنگرانه است.

 

سی‌ان‌ان (CCN)

CCN یک وب ‌سایت‌ خبری اختصاصی است که جدیدترین اخبار را در مورد تمام ارزهای دیجیتال معروف مانند بیت کوین ارائه می‌دهد. این خبرگزاری یک شرکت رسانه ‌ای مستقر در نروژ است که یک تیم تحریریه بسیار قوی دارد و در پوشش رویدادهای لحظه ای دنیای کریپتو بسیار قوی عمل کرده است. به طوری که در لیست بهترین وب سایت های خبری ارز دیجیتال قرار گرفته است.
این وب سایت هدف خود را اطلاع رسانی، تفسیر، رتبه بندی، بررسی دقیق، روشنگری، توانمندسازی و سرگرمی بیان کرده است و می توان گفت تا به امروز هم گام های مهمی در این راستا برداشته است. یکی از مهم ترین ویژگی های سی سی ان این است که گزارش‌های منتشر شده در این وب‌سایت کاملاً معتبر است.

 

تودی آن چین (TodayOnChain)

تودی آن چین به دنبال این است که تمام جزئیات مربوط به بلاک چین و ارزهای دیجیتال را پوشش بدهد. این خبرگزاری، اخبار را از منابع مختلفی مانند CoinDesk، CoinTelegraph، CCN جمع آوری می‌کند. در واقع می‎‌ توان گفت بیشتر شبیه یک جمع‌آورنده اخبار است که اخبار پرطرفدار صنعت کریپتو و بلاک چین را منتشر می ‌کند. به همین دلیل اگر شما وقت و فرصت کافی برای مطالعه وب سایت های خبری زیادی ندارید می توانید به عنوان یک مرجع معتبر، تودی آن چین را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.
علاوه بر این اگر جزو افرادی هستید که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید می توانید قیمت و رتبه رمزارزها را در این وب سایت با یکدیگر مقایسه کنید؛ زیرا این سایت لیستی از ارزهای دیجیتال را با قیمت و رتبه آن ‌ها ارائه می‌دهد.

 

فوربس (Forbes)

اگر به دنبال لیستی به‌روز شده از ارزهای دیجیتال برتر بازار ارز دیجیتال هستید و نیاز به دریافت مشاوره تخصصی در مورد آن ها دارید، کافی است وارد وب سایت فوربس شوید. فوربس یکی از معروف ترین وب سایت ‌های خبری کریپتو است که به افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کریپتو یا فناوری های مرتبط به شدت توصیه می‌شود. Forbes مقالاتی را بر اساس داده‌ های تیم تحریریه خود و مشاوره کارشناسان، به همراه لیستی از بهترین کوین ‌ها برای سرمایه‌گذاری منتشر می‌ کند؛ بنابراین این وب سایت خبری یک منبع قابل اعتماد برای افراد مبتدی است که نیاز به دریافت اطلاعات دقیق و قابل اعتماد دارند.

سایت های خبری ارز دیجیتال

سایت های خبری ارز دیجیتال

ویژگی های یک وب سایت خبری معتبر در حوزه کریپتوکارنسی

وب سایت های خبری دیگری هم در حال حاضر وجود دارند که اخبار مرتبط با ارزهای دیجیتال را پوشش می دهند اما باید توجه داشته باشید که اخبار بی اساس و دروغین زیادی وجود دارد که روز به روز در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود و می تواند باعث شود تا شما در سرمایه گذاری های خود تصمیم گیری های اشتباهی داشته باشید؛ بنابراین باید فقط به سراغ منابع قابل اعتماد بروید. برخی از مهم ترین ویژگی های یک وسایت خبری معتبر ارز دیجیتال عبارت است از: بروزرسانی سریع اخبار، پوشش دادن به اخبار واقعی، داشتن تیم تحریریه قوی، استناد به منابع موثق و …

 

بلاگ هیرادکس یک منبع قابل اعتماد برای کاربران ارز دیجیتال

تیم تحریریه هیرادکس متشکل از کارشناسان ارز دیجیتال است که با هدف انتشار اخبار و موضوعات فنی دنیای کریپتوکارنسی گرد هم آمده اند. شما می توانید با جستجو در بلاگ هیرادکس به موضوعات دلخواه خود به راحتی دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق گذاشتن نظر با ما در ارتباط باشید.

به نظر شما بهترین منبع خارجی برای پیگیری اخبار ارز دیجیتال کدام است؟

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.