معرفی انواع کیف پول تتر

16 مرداد 1402
معرفی انواع کیف پول تتر

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

در بازار کریپتوکارنسی از ارز دیجیتال تتر به عنوان محبوب ترین و امن ترین استیبل کوین نام برده می شود. پشتیبانی دلار آمریکا از ارز USDT باعث توجه زیاد کاربران حوزه ارز دیجیتال شده است؛ به طوری که در حال حاضر بسیاری از کاربران از این ارز برای کسب درآمد به صورت استیکینگ استفاده می کنند. همچنین عده ای از کاربران مایل هستند تا به جای نگهداری دلار آمریکا؛ این ارز پرکاربرد را برای طولانی مدت در کیف پول خود نگهداری کنند؛ اما بدون داشتن یک کیف پول امن و مطمئن، استیک کردن و نگهداری طولانی مدت ارز تتر ریسک زیادی دارد؛ بنابراین؛ در اولین قدم باید کیف پول مناسبی را برای نگهداری تتر انتخاب کرد. در این مقاله از هیرادکس به معرفی انواع کیف پول تتر برای نگهداری طولانی مدت و استیکینگ usdt می پردازیم.

بهترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال تتر

در جال حاضر کیف پول های ارز دیجیتال زیادی وجود دارد که از انواع تتر پشتیبانی می کند ما در ادامه به معرفی بهترین آن ها می پردازیم.

Binance Wallet

 کیف پول تتر Binance Wallet

کیف پول تتر Binance Wallet

اگر به دنبال یک والت مناسب برای استیکینگ انواع تتر هستید؛ بایننس والت را انتخاب کنید. بایننس اگرچه به عنوان یک صرافی معتبر ارز دیجیتال شناخته می شود؛ اما با ارائه یک کیف پول امن و مطمئن؛ شرایط استیک کردن تتر و سایر ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. پشتیبانی از هزاران رمز ارز پرطرفدار، موجب شده است تا میلیون ها کاربر از این کیف پول استفاده کنند. رابط کاربری این کیف پول تقریباً ساده است و همین ویژگی سبب شده است تا علاوه بر کاربران حرفه ای، سپرده گذاران مبتدی بتوانند برای استیکینگ ارزها از آن استفاده کنند.

Trust wallet

 کیف پول تتر Trust wallet

کیف پول تتر Trust wallet

اغلب کسانی که در بازار معاملات ارز دیجیتال فعالیت می کنند، با کیف پول محبوب تراست آشنا هستند. شاید اولین ویژگی این کیف پول که هر کاربر بعد از یکبار استفاده متوجه آن می شود، رابط کاربری بسیار ساده آن است. چنانچه کاربری بخواهد بدون هیچ محدودیتی هر مقدار از ارز دیجیتالی را با امنیت بالا روی تلفن همراه خود ذخیره سازی کند، قطعاً کیف پول تراست را انتخاب می کند. این کیف پول به آسانی و به صورت رایگان قابل نصب است. هر فردی که دارای تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و iOS است، می تواند از کیف پول trust برای استیکینگ تتر و سایر ارزها استفاده کند.

MyEtherWallet

 کیف پول تتر MyEtherWallet

کیف پول تتر MyEtherWallet

اگر به دنبال یک کیف پول مبتنی بر وب برای استیکینگ ارز تتر هستید، MyEtherWallet گزینه مناسبی است. برخورداری از یک لایه امنیتی اضافه و چند ارزی بودن کیف پول MyEtherWallet موجب محبوبیت زیاد آن در میان کاربران فعال ارز دیجیتال شده است. این کیف پول متن باز است و اتصال به آن تنها از طریق اینترنت امکان پذیر است. مبادله کردن ارزهای مختلف در بستر کیف پول از ویژگی های بارز مای اتر والت است.

 

Coinomi

کیف پول تتر Coinomi

کیف پول تتر Coinomi

فعالان حوزه ارز دیجیتال با کمک کیف پول Coinomi در کمتر از چند ثانیه می توانند مبادلات ارز دیجیتال را در تلفن همراه با سیستم عامل اندروید انجام دهند. کیف پول کوینومی با پشتیبانی از پوشش IP و الگوریتم HD به عنوان یک والت امن در میان کاربران شناخته می شود؛ که می تواند گزینه مناسبی برای استیکینگ ارزهای دیجیتال باشد. در این والت کلیدهای خصوصی هر کاربر در تلفن همراه ذخیره می شود؛ که موجب بالا رفتن امنیت آن در برابر هک کردن، می شود.

Ledger Nano X

کیف پول تتر Ledger Nano X

کیف پول تتر Ledger Nano X

Ledger Nano X یک کیف پول سخت افزاری امن برای مدیریت و کنترل کلیدهای خصوصی ارز دیجیتال به صورت آفلاین است. صفحه نمایش بزرگ، پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید، IOS، ویندوز و…از ویژگی های بارز کیف پول لجر نانو ایکس است. این کیف پول سخت افزاری بهترین گزینه برای استیکینگ تتر و سایر ارزهای دیجیتال است؛ چراکه برخلاف بسیاری از والت های سخت افزاری، دارای رابط کاربری ساده و کاربردی است. یکی از ویژگی های کیف پول Ledger Nano X امکان ریکاوری سکه ها در صورت خراب شدن آن است. در واقع اگر به هر دلیلی این والت خراب شود، کاربر می تواند به واسطه یک کد 24 رقمی تمامی سکه ها را به کیف پول جدید بازگرداند.

Omni Wallet

کیف پول تتر Ledger Nano X

کیف پول تتر Ledger Nano X

Omni یکی از کیف پول هایی است که با امکان ارسال، دریافت و ذخیره آسان ارز تتر به یکی از بهترین کیف پول ها برای نگهداری تتر برای مدت طولانی تبدیل شده است. این والت قابلیت نصب اپلیکیشن روی لپ تاپ یا تلفن همراه ندارد و به عنوان یک کیف پول مبتنی بر وب شناخته می شود. Omni Wallet با سه سیستم عامل ویندوز، لینوکس و osk سازگاری دارد. کیف پول Omni ارز باز از دو ارز بیت کوین (BTC) و تتر (USDT) پشتیبانی می کند. امنی والت دارای امنیت بالایی است؛ به طوری که به عنوان یک لایه اضافی روی بلاک چین شناخته می شود؛ اما اغلب تراکنش هایی که با این کیف پول انجام می شوند کارمزد بالایی دارند و تقریباً با سرعت پایینی انجام می شوند. در والت امنی انتشار تراکنش ها به صورت آنلاین انجام می شود؛ با این وجود شرایطی برای کاربر فراهم شده است که می تواند با کمک یک آدرس آفلاین، تراکنش های امن و کم خطری ایجاد کند.

Tether Wallet

کیف پول تتر Tether Wallet

کیف پول تتر Tether Wallet

بهترین کیف پول برای آن دسته از کاربرانی که زمان کوتاهی است، به معاملات ارز تتر پرداخته اند؛ Tether Wallet است. آفلاین بودن خدمات کیف پول تتر در کنار امکانات بی نظیر آن، باعث شده است تا کاربران زیادی از آن برای نگهداری طولانی مدت ارز تتر استفاده کنند. کاربران با استفاده از Tether Wallet علاوه بر نگهداری تتر، می توانند به خرید و فروش این ارز بپردازند. با وجود اینکه در سال 2017 یک بار این کیف پول مورد حملات سایبری قرار گرفته است؛ بازهم عده زیادی از کاربران به دلیل امکان تبدیل مستقیم تتر به دلار آمریکا، از آن استفاده می کنند. Tether Wallet به صورت اپلیکیشن و درگاه وب قابل استفاده است؛ به همین دلیل خرید و فروش تتر با این والت در هر موقعیتی امکان پذیر است.

Trezor Model T

کیف پول تتر Trezor Model T

کیف پول تتر Trezor Model T

ترزور تی به عنوان یک کیف پول سخت افزاری محبوب برای ارز دیجیتال تتر شناخته می شود. این کیف پول خدمات خود را به صورت آفلاین ارائه می دهد؛ که همین موضوع سبب افزایش امنیت آن در برابر حملات سایبری شده است. مجهز بودن کیف پول Trezor Model T به صفحه لمسی، در کنار محافظت از کلید خصوصی کاربران در مقابل هکرها موجب شده است تا درصد زیادی از کاربران فعال در حوزه ارز دیجیتال از آن استفاده کنند. این کیف پول به آسانی و تنها با یک  USB-C به دستگاه های مختلف اتصال داده می شود.

Crypto Wallet

کیف پول تتر Crypto Wallet

کیف پول تتر Crypto Wallet

Crypto Wallet یک کیف پول فوق العاده برای ذخیره اطلاعات تراکنش ها و نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال است. در کیف پول کریپتو امکان خرید و فروش آسان رمزارزها وجود دارد. سطح امنیت کیف پول کریپتو برای نگهداری تتر و سایر ارزها بالا است؛ زیرا هر کاربر برای دسترسی به ارزهای مختلف، یک کلید خصوصی مخصوص دارد.
Crypto Wallet به صورت سخت افزاری و نرم افزاری قابل استفاده است و از تکنولوژی های به روز و پیشرفته ای پشتیبانی می کند. با این حال ارائه فرصت ها و تکنولوژی های جدید توسط این کیف پول باعث سودجوبی برخی از افراد شده است.

Exodus Wallet

کیف پول تتر اکسودوس

کیف پول تتر اکسودوس

اکسودوس یک کیف پول ایمن برای نگهداری طولانی مدت ارزهای تتر و توکن‌های ERC-20 است. اکسودوس رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و از سه سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می کند. امکان استفاده از کیف پول تتر اکسودوس روی موبایل نیز وجود دارد. یکی از ویژگی های بارز Exodus Wallet امکان ادغام آن با کیف پول امن Trezor است. متاسفانه کاربران ایرانی در استفاده از این برنامه با محدودیت همراه هستند؛ اما می توانند با کمک یک VPN به آن متصل شوند. از جمله ویژگی های کیف پول اکسودوس، قابلیت پشتیبانی از استیکینگ و توکن های بی همتا است.

انتخاب بهترین کیف پول تتر

باتوجه به اینکه کیف پول های متنوعی امکان استیک کردن و نگهداری طولانی مدت ارز تتر را برای سرمایه گذاران فراهم می کنند؛ اغلب افراد در انتخاب بهترین کیف پول تتر با مشکل مواجه می شوند؛ به طوری که نمی توانند انتخاب صحیحی متناسب با شرایط خود داشته باشند. در جدول زیر برخی از مزایا و معایب انواع کیف پول تتر آورده شده است؛ تا کاربران با بررسی دقیق آن ها بتوانند بهترین کیف پول تتر را برای نگهداری آن انتخاب کنند.

نام کیف پول مزایای کیف پول معایب کیف پول
Crypto Wallet _ امکان استفاده به صورت نرم افزای و سخت افزاری
_ امنیت بالا
_ ارائه فرصت های جدید
برخورداری از تکنولوژی های به روز
_ پشتیبانی 24 ساعته
_ امکان سودجویی برخی از افراد
_ ارائه خدمات به صورت آنلاین
_ مواجه شدن با چالش های متعدد هنگام استفاده
Tether Wallet _ رابط کاربری ساده
_ ارائه خدمات به صورت آفلاین
_ امکان تبدیل مستقیم تتر به دلار آمریکا
_ امکان نصب اپلیکیشن
_ قرار گرفتن در معرض حملات سایبری در سال 2017
_ پشتیبانی نکردن از ارزهای مختلف
_ ارائه خدمات محدود
_ کارمزد بالا
MyEtherWallet _ امکان انجام معاملات به صورت آفلاین
_ امکان ذخیره سازی تمام توکن های erc20
_ امکان سازگار شدن با سه کیف پول سخت افزاری تروز، نانو اس و لجر
_ قابلیت کنترل کردن کلیدهای خصوصی
_ پشتیبانی کردن از تنها توکن های زیر مجموعه اتریوم
Omni Wallet _ کنترل کلید خصوصی
_ امنیت بالا
_ طراحی شده به صورت متن باز
_ امکان ایجاد تراکنش امن با آدرس آفلاین
_ نداشتن اپلیکیشن کیف پول
_ پشتیبانی نکردن از ارزهای مختلف
_ ذخیره سازی کلید خصوصی در سرور
_ ارسال تراکنش به صورت آنلاین
Coinomi _ عدم نیاز به پرداخت هزینه ای برای استفاده
_ قابلیت ادغام با دو صرافی معتبر CHANGELLY و SHAPE SHIFT
_ عدم امنیت صد در صدی
_ پشتیبانی نکردن از ارز فیات
Binance Wallet _ کارمزد پایین
_ امنیت بالا
_ رابط کاربری ساده
_ سرعت بالا
_ پشتیبانی نکردن از کاربران ایرانی به دلیل محدودیت استفاده
_ دسترسی به اطلاعات شخصی هر کاربر
Ledger Nano X _ کیف پول سخت افزاری
_ امنیت بالا
_ امکان ریکاوری با کد 24 رقمی
_ اتصال به تلفن همراه با بلوتوث
_ عدم امکان اتصال به دستگاه های مختلف با کابل یو اس بی در برخی از مواقع
_ قیمت بالا
Exodus Wallet _ امکان بازیابی کیف پول
_ غیر حضانتی بودن
_ مدیریت آسان ارزها
_ پشتیبانی 24 ساعته
_ نگهداری ارزها به صورت آفلاین در کیف پول تروز بعد از ادغام
_ نداشتن احراز هویت دو مرحله ای
_ پشتیبانی نکردن از هزینه سفارشی آلت کوین ها
Trezor Model T _ پشتیبانی از سکه های متنوع
_ استفاده آسان
_ امنیت بالا
_ ارائه خدمات به صورت آفلاین
_ قیمت بالا
Trust Wallet _ ذخیره نشدن اطلاعات مالی و شخصی کاربر توسط کیف پول تراست
_ امکان بک آپ گیری مالی و بازیابی اطلاعات در کمتر از 1 دقیقه
_ امکان ذخیره کردن کلید خصوصی روی تلفن همراه
_ پایین بودن امنیت کیف پول تراست نسبت به کیف پول سخت افزاری
_ پشتیبانی نکردن از سیستم عامل ویندوز و مک

 

با یک نگاه کلی و دقیق به جدول فوق و مطالب ذکر شده می توانید کیف پول مناسبی را برای استیک کردن یا نگهداری طولانی مدت ارز تتر انتخاب کنید. بعد از انتخاب کیف پول نوبت به خرید این ارز ارزشمند است. شما می توانید با مراجعه به صرافی آنلاین هیرادکس در کمتر از چند دقیقه خرید ارز تتر را به تومان انجام دهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.