بهترین سایت های ارز دیجیتال که هر تریدر باید بشناسد

14 تیر 1402
سایت های ارز دیجیتال

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال جدید و رونق گرفتن این بازار، امروزه بسیاری از معامله گران در سراسر دنیا به ترید ارز دیجیتال روی آورده اند. اگرچه سابقه انجام معاملات در این بازار نسبت به سایر بازارهای مالی مانند فارکس کمتر است؛ اما خوشبختانه به دلیل افزایش آگاهی تریدرها در بازار معاملات ارز دیجیتال، بسیاری از آن ها توانستند به سود بالایی دست پیدا کنند. یکی از فاکتورهای موفقیت در بازار ارز دیجیتال، آشنایی با سایت هایی است که اطلاعات دقیق مرتبط با ارز دیجیتال را در اختیار کاربر قرار می دهند. در این مقاله قرار است در رابطه با بهترین سایت های ارز دیجیتال  که هر تریدر بشناسد. در ادامه با هیرادکس همراه باشید.

معرفی بهترین سایت های ارز دیجیتال

در این بخش قرار است بهترین سایت های ارز دیجیتال را معرفی کنیم که به عنوان یک منبع معتبر برای تریدرهای ارز دیجیتال به شمار می روند.

سایت کوین مارکت کپ

سایت کوین مارکت کپ

سایت کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ از سایت های معتبر و نام آشنا در زمینه تحلیل ارزهای دیجیتال است. اغلب تریدرهایی که به تازگی وارد این بازار شده اند، از کوین مارکت کپ برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال طی روز استفاده می کنند. ساختار صفحات این سایت به گونه ای است که تریدرها با کلیک روی هر ارز دیجیتال، می توانند اطلاعات مفیدی را در زمینه تاریخچه، وضعیت قیمت، وایت پیپر و سایر اطلاعات مرتبط با آن ارز کسب کنند. این پایگاه اطلاعاتی بزرگ در حوزه ارز دیجیتال اغلب خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

یکی از ویژگی های منحصربه فرد coinmarketcap.com این است که به کاربر امکان ساخت پرتفوی رایگان و شخصی سازی شده را می دهد. اپلیکیشن ساده این پایگاه اطلاعاتی کریپتوکارنسی موجب شده است تا کاربران ساعات زیادی از وقت خود را برای کسب اطلاعات در خصوص آخرین تغییرات رمزارزها، بررسی صرافی ها و… در آنجا بگذرانند. با توجه به اینکه تریدرها نیاز به شناخت معتبرترین صرافی ها برای معاملات ارز دیجیتال دارند، در سایت کوین مارکت کپ لیست جامعی از بهترین و محبوبت ترین صرافی ها با توجه به نظرات کاربران آورده شده است.

سایت کوین ۳۶۰

سایت کوین ۳۶۰

سایت کوین ۳۶۰

کوین 360 با ارائه یک رابط کاربری ساده و کاربردی توانسته است توجه بسیاری از تریدرهای حوزه ارز دیجیتال را به خود جلب کند. این سایت معتبر بیشتر از 6 سال است که فعالیت خود را در حوزه ارز دیجیتال و ارائه قیمت لحظه ای رمزارزها آغاز کرده است. نکته قابل توجه در مورد سایت coin360.com این است که اطلاعات و داده های خود را هر هشت ثانیه به روزرسانی می کند. یکی از ویژگی های بارز این سایت در حوزه کریپتوکارنسی، این است که امکان استفاده از خدمات مختلف را بدون ساخت اکانت یا ثبت نام برای کاربران فراهم کرده است.

در سایت کوین 360 امکان بررسی و نمایش شاخص نقدینگی بازار وجود دارد. علاوه براین؛ کاربران می توانند در این پایگاه به بررسی و مقایسه انواع صرافی های معتبر دنیا بپردازند. تمام اخبار و اطلاعات به روز دنیا در زمینه ارز دیجیتال به صورت مداوم در قسمتی از صفحات این سایت نمایش داده می شود؛ که کاربر با کلیک روی آن می تواند به اطلاعات و اخبار به روز و مفیدی دست پیدا کند. یکی از خصوصیات منحصربه فرد سایت coin360.com این است که به کاربر امکان مقایسه میزان نقدینگی صرافی های مختلف را می دهد. با این وجود این سایت دارای معایبی چون هشدار ندادن تغییرات قیمتی ارز دیجیتال و پشتیبانی نکردن از معیارهای اندازه گیری مختلف است.

سایت کوین جکو

سایت کوین جکو

سایت کوین جکو

فعالان حوزه ارز دیجیتال نیز می توانند با مراجعه به سایت کوین جکو اطلاعات مفید و به روزی را در رابطه با ارزهای دیجیتال و صرافی های معتبر در این زمینه به دست آورند. این سایت در سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده است و برای دسترسی آسان کاربران به پایگاه اطلاعاتی خود، اپلیکیشن coin gecko را به صورت اندروید و iOS راه اندازی کرده است. در سایت کوین جکو که برخی از کاربران آن را با نام کوین گکو می شناسند، حجم کل ارزهای دیجیتال و همچنین میزان تسلط دو ارز صدر جدول یعنی بیت کوین و اتریوم به کل بازار ارز دیجیتال نشان داده می شود.

یکی از خصوصیات بارز سایت کوین جکو پشتیبانی از 20 زبان دنیا است. این پایگاه معتبر در تلاش است تا اطلاعات مفید و درست را به زبان ساده و روان در اختیار کاربران قرار دهد. به همین علت است که پیوندهای مفید و معتبری را به بلاگ ها و وب سایت های رسمی معتبری ارائه می دهد. در کنار خصوصیات ذکر شده درمورد سایت coingecko.com جالب است که بدانید، در این سایت امکان ثبت آدرس قرارداد توکن هایی که به تازگی خریداری شده اند، در کوتاه ترین زمان وجود دارد. علت این قابلیت مهم سایت کوین جکو، نمایش قرارداد دارایی های کریپتو است.

سایت بایننس لبز

سایت بایننس لبز

سایت بایننس لبز

تقریباً بیشتر کاربران بین المللی برای مبادلات ارزی خود از صافی بزرگ بایننس استفاده می کنند. بایننس در رتبه یک بیشترین میزان تراکنش روزانه قرار دارد. زمان تاسیس سایت بایننس مانند سایت کوین 360 در سال 2017 است. یکی از خصوصیات غیرقابل انکار این صرافی، کارمزد پایین تراکنش ها و اهدای جوایز مختلف به کاربران است؛ که باعث جذب بسیاری از تریدرهای ارز دیجیتال به این صرافی شده است.

سایت بایننس لبز از امنیت بالایی برخوردار است و به همین علت حجم معاملاتی که طی روز در این صرافی انجام می شود، بسیار بالا است. خوشبختانه سایت بایننس لبز از آلت کوین های زیادی پشتیبانی می کند و همین موضوع سبب شده است تا تنوع خرید و فروش ارزهای مختلف دیجیتال در این صرافی زیاد باشد. با وجود تمام این ویژگی ها، امکان ثبت نام و کار کردن در این صرافی برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

سایت بلاکچین

سایت بلاکچین

سایت بلاکچین

Blockchain.com یکی از سایت های معتبری است؛ که امکان مدیریت دارایی های دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کرده است. در این سایت امکان کسب درآمد غیر فعال و سودآور با اپلیکشن های اندروید و IOS آن وجود دارد. صرافی رمز نگاری بلاکچین علاوه بر محیطی امن و مطمئن برای انجام معاملات ارز دیجیتال، با ارائه کیف پول شخصی، شرایط مناسبی را برای نگهداری دارایی دیجیتال در بستر خود فراهم کرده است.

از خصوصیات جالب این سایت می توان به ارائه پاداش از طریق نگهداری سکه های مختلف در قسمت کیف پول این سایت اشاره کرد. در واقع کاربران می توانند با ذخیره کردن سکه های خود در کیف پول، با توجه به میزان پاداشی که برای هر سکه در نظر گرفته شده است؛ تا 12 درصد سود دریافت کنند. از ویژگی های منحصربه فرد سایت بلاکچین می توان به ذخیره رمزارزها در دو بخش حساب تجاری و همچنین کیف پول با کلید خصوصی اشاره کرد.

سایت بایننس اسمارت چین اسکن

سایت بایننس اسمارت چین اسکن

سایت بایننس اسمارت چین اسکن

از بایننس اسمارت چین اسکن به عنوان یک سایت کاوشگر بلاکچین یاد می شود. سایت BSc Scan که توسط گروه معتبر Etherscan ارتقا و توسعه پیدا کرده است؛ امکان جستجو کردن انواع معاملات را برای بررسی میزان پیشرفت آن ها در اختیار کاربران قرار داده است. در این سایت کاربران می توانند از آخرین بلاک که به بلاک چین اضافه شده اند، مطلع شوند و همچنین به بررسی کامل موجودی کیف پول ها بپردازند.

در این پایگاه کاربران می توانند اطلاعات زیادی را در رابطه با نحوه عرضه توکن ها بدست بیاورند و همچنین درمورد بسیاری از ارزهای دیجیتال تحقیق کنند. در سایت بایننس اسمارت چین اسکن امکان بررسی و جستجوی قراردادهای هوشمندی که در بلاک چین ثبت می شوند، وجود دارد.

سایت رریبل

سایت رریبل

سایت رریبل

رریبل یکی از سایت های معتبر در حوزه خرید و فروش انواع NFT است. علاوه براین امکان ساخت NFT جدید بدون کد نویسی در این سایت برای کاربران فراهم شده است. تنها چهار سال از زمان تاسیس این سایت می گذرد؛ با این وجود محبوبیت و اعتبار بالای این سایت در زمینه خرید و فروش و ساخت توکن های غیرقابل تعویض یا nft غیرقابل انکار است. نکته ای در رابطه با سایت RARIBLE باید به آن توجه شود؛ عدم کنترل آن روی دارایی های NFT است.

پرداخت های مالی این سایت تنها با توکن هایی که در بستر اتریوم ایجاد می شوند، انجام می شود. سایت رریبل علاوه بر فراهم کردن شرایط خرید و فروش NFT بستری را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند اطلاعات درست و مفیدی را در زمینه انواع NFT و سرمایه های گذاری های بزرگی که در این زمینه انجام می شوند، کسب کنند.

سایت نان فانجبل

رشد روزافزون توکن های غیر قابل تعویض یا NFT موجب شده است تا امروزه پایگاه های مختلفی برای ساخت، خرید و فروش و ارائه اطلاعات در این زمینه تاسیس شوند. سایت نان فانجبل یک منبع غنی و معتبر برای کسب اطلاعات در زمینه انواع NFT یا توکن های غیر قابل تعویض است. در این سایت آمارهای متعددی از پر فروش ترین توکن های غیرقابل تعویض، برترین NFT های روز و… در صفحه اول نمایش داده می شود.

کاربران علاقمند به توکن های غیر قابل تعویض می توانند با مراجعه به تاریخچه بازار (Market History) در سایت nonfungible.com اطلاعاتی را در رابطه با تعداد فروش توکن در یک بازه زمانی مشخص، هزینه خرید توکن بر اساس نرخ دلار، تعداد کیف پول ها در خرید یک توکن، میزان هزینه بازار اولیه و ثانویه، خریداران و فروشندگان یونیک NFT های مختلف بدست آورند.

سایت اپن سی

سایت اپن سی

سایت اپن سی

اپن سی یک پلتفرم محبوب در حوزه توکن های غیر قابل تعویض است؛ که امکان خرید و فروش آسان انواع NFT را از سال 2017 برای کاربران فراهم کرده است. از سایت اپن سی به عنوان یک بازار همتا که در زمینه خرید و فروش کالای دیجیتالی فعالیت می کند، نام برده می شود. کاربران با ثبت نام در این سایت می توانند تمام کالاهایی که به طور قطع دیجیتالی هستند را خریداری کنند.

ممکن است برخی از افراد نگران مالکیت کالاها در پلتفرم اپن سی باشند؛ اما این سایت به گونه ای طراحی شده است که با ارائه قراردادهای هوشمند و تراکنش ها و…مالکیت کاربر را بعد از خرید یک کالا ثابت می کند. لازم به ذکر است که در این سایت کاربران با ساخت NFT های جدید و لیست کردن آن می توانند به سود فوق العاده ای دست پیدا کنند.

سایت پلی تو ارن

سایت پلی تو ارن

سایت پلی تو ارن

پلی تو ارن به عنوان یکی از سایت های بازی محبوب دنیای کریپتو شناخته می شود. این سایت شرایطی را برای علاقمندان به کریپتو فراهم کرده است تا بتوانند در اوقات استراحت و سرگرمی با جمع آوری توکن در زمان انجام بازی به کسب درآمد برسند. کاربران در سایت پلی تو ارن می توانند به بررسی و مقایسه بازی هایی که توسط توسعه دهندگان ارائه می شوند، بپردازند و در نهایت بازی هایی که به ارائه توکن های ارزشمند و آینده دار می پردازند را برای بازی انتخاب کنند.

سایت مساری

سایت مساری

سایت مساری

مساری یکی از سایت هایی است که می تواند کاربران علاقمند به حوزه کریپتو را از آخرین روند ارزهای دیجیتال آگاه کند. البته پلتفرم این سایت به گونه ای طراحی شده است که تریدرها می توانند با کمک ابزارهای مختلف به تحلیل ارزهای موردنظر خود بپردازند. سایت messari که از آن به عنوان یک کمپانی تحقیقاتی در خصوص جستجو و بررسی داده نام برده می شود، به متخصصان و فعالان حوزه کریپتو این امکان را می دهد تا با آگاهی و هوشمندی بیشتری به تحلیل و بررسی داده های رمزارزها بپردازند.

سایت گلس نود

سایت گلس نود

سایت گلس نود

گلس نود یکی از سایت های مرتبط با حوزه بلاکچین است که اطلاعات و داده های دقیق و معتبری را در اختیار کاربران علاقمند به حوزه ارز دیجیتال می گذارد. اطلاعاتی که از این سایت در اختیار کاربر قرار می گیرد، بر اساس تحلیل آنچین است. این پلتفرم در سال 2018 تاسیس شده است و به تحلیل بسیاری از رمزارزها بر اساس اطلاعات بلاکچینی آن ارز پرداخته است. در متن ذیل برخی از اطلاعات سایت گلس نود ذکر شده است؛ که عبارت هستند از:

  1. در این سایت آموزش های متنوعی در رابطه با تحلیل، بررسی سود و ضرر، مقایسه نمودارها و… از سطوح مبتدی تا پیشرفته به صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته است.
  2. این سایت دیتاهای ارزشمند و کاملی را در رابطه با ارزها دیجیتال در اختیار کاربر می گذارد.
  3. گزارش های تخصصی و مقالات معتبری توسط افراد متخصص در زمینه ارز دیجیتال برای تریدرها و کاربران حرفه ای در سایت glassnode بارگذاری می شود.
  4. پلتفرم گلس نود امکان ذخیره کردن نمودارها و معیارهای مختلف ارز دیجیتال را به کاربر می دهد.

سایت کریپتو کوانت

سایت کریپتو کوانت

سایت کریپتو کوانت

با توجه به اینکه یکی از روش های تحلیل ارزهای دیجیتال، تحلیل آنچین است؛ کاربران برای بدست آورردن داده های معتبر و تحلیل صحیح نمودارها نیاز به پلتفرم مناسبی دارند. سایت کریپتو کوانت نیز مانند گلس نود یک پایگاه مناسب برای تحلیل داده های ارز دیجیتال به روش آنچین (On Chain) یا درون زنجیره ای است. روند قیمت ارز دیجیتال در این سایت بر اساس تحلیل میزان ورود و خروج سرمایه به صرافی های مختلف تعیین می شود. برخی از ویژگی های سایت cryptoquant عبارت است از:

  1. دسترسی شفاف و جامع به اطلاعات مرتبط با ارزهای دیجیتال
  2. استفاده از ابزارهای تحلیل مختلف برای تجزیه و تحلیل درون زنجیره ای ارز دیجیتال
  3. مدیریت کامل و اصولی روی تحلیل های انجام شده برای ارزهای مختلف
  4. ارائه اندیکاتور با بازه های زمانی مختلف برای رمزارزها

سایت کوین تلگراف

سایت کوین تلگراف

سایت کوین تلگراف

سایت کوین تلگراف با ارائه اطلاعات مفید و تخصصی توانسته است بسیاری از تریدرها را به موفقیت و کسب سود بالا از ارزهای دیجیتال برساند. تحلیل تخصصی و ارائه اخبار و گزارش های موثق موجب شده است تا از کوین تلگراف به عنوان یکی از بهترین سایت های تحلیل در حوزه کریپتوکارنسی نام برده شود. فعالان حوزه ارز دیجیتال می توانند به واسطه تحلیل های فاندامنتال سایت کوین تلگراف که آینده یک ارز را نشان می دهند، پیش بینی درستی از قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشند. برخی از ویژگی های سایت cointelegraph عبارت است از:

  • پیشگیری از انتشار اطلاعات و اخبارهای نادرست و دروغین
  • نمایش آنی روند قیمت ارزهای دیجیتال
  • بررسی و معرفی سایت های معتبر در زمینه خرید جدید ترین ارزها
  • بررسی ارزها به صورت تحلیل بنیادی یا فاندامنتال و تکنیکال

سایت کوین مارکت کال

سایت کوین تلگراف

سایت کوین تلگراف

کوین مارکت کال یک پلتفرم مناسب برای پیدا کردن پروژه های آینده دار و موفق ارز دیجیتال جهت انجام تریدینگ است. تمام رویدادهای مرتبط با ارزهای دیجیتال در این سایت بارگذاری می شود؛ که ساده و روان بودن آن ها باعث شده است تا علاوه بر تریدهای حرفه ای، کسانی که تجربه کمی در حوزه ترید ارز دارند، بتوانند از اطلاعات آن بهره مند شوند.

کنفرانس ها، نقشه راه پروژه های مرتبط با ارز دیجیتال، وضعیت توکن سوزی، لیست شدن توکن ها و…چند نمونه از اطلاعاتی هستند که در سایت کوین مارکت کال درج می شوند.

یکی از خصوصیات منحصربه فرد سایت کوین مارکت کال این است که علاوه بر نمایش لحظه ای قیمت دیجیتال، رویدادهای پیش روی هر یک از ارزهای دیجیتال را به کاربران نشان می دهد. Coinmarketcal پایگاه مناسبی برای آن دسته از تریدرهایی است که از طریق تحلیل فاندامنتال به بررسی وضعیت ارزهای دیجیتال می پردازند.

سایت کوین دنس

سایت کوین دنس

سایت کوین دنس

کوین دنس یکی از پلتفرم های آنلاین در زمینه ترید و ارائه آمارها و اطلاعات مرتبط با ارز بیت کوین است. خدمات سایت کوین دنس تحت محور با ارزش ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین ارائه می شود. پیش بینی قیمت بیت کوین در سایت coindance به کمک تحلیل فاندامنتال انجام می شود و همچنین ابزارهای متنوعی را برای تحلیل این ارز در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از ویژگی های سایت کوین دنس این است که تمام اطلاعات و داده های مفید مرتبط با ارز بیت کوین را به صورت مختصر و بسیار ساده به کاربر نشان می دهد.

سایت لونار کراش

سایت لونار کراش

سایت لونار کراش

علاوه بر تحلیل تکنیکال، بررسی وضعیت ارز دیجیتال و پیش بینی قیمت و آینده ارز به کمک تحلیل شبکه های اجتماعی یا تحلیل آنچین می تواند برای کاربر راه حلی مناسب و تاثیرگذار باشد. لونار کراش پلتفرمی است که از طریق هوش مصنوعی احساسات کاربران مختلف را در رابطه با ارزهای دیجیتال از برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… جمع می کند و در اختیار فعالان حوزه ارز دیجیتال قرار می دهد. برخی از ویژگی های سایت لونار کراش عبارت است از:

  • در سایت لونار کراش امکان بررسی و مقایسه انواع صرافی ها از طریق دیتاهای موجود فراهم شده است.
  • به واسطه سایت لونار کراش می توان رفتار و احساسات فعالان حوزه کریپتوکارنسی را در رابطه با ارزهای مختلف مورد بررسی قرار داد.
  • جمع آوری اطلاعات شبکه های اجتماعی به کمک هوش مصنوعی در این سایت باعث شده است تا زمان کمتری از وقت کاربران صرف تحلیل رفتار فعالان حوزه ارز دیجیتال شود.

 

سایت سانتیمنت

سایت سانتیمنت

سایت سانتیمنت

سانتیمنت از دیگر سایت هایی است که با بررسی شبکه های اجتماعی مختلف و تحلیل رفتار فعالان حوزه ارز دیجیتال به بررسی وضعیت ارزهای مختلف می پردازد. در این سایت امکان بررسی بیشتر از 2 هزار ارز دیجیتال وجود دارد. در بازارهای مالی علاوه بر میزان عرضه و تقاضا و تاریخچه ارز، بعد روانی و احساسی کاربران می تواند در قیمت ارز تاثیرگذار باشد؛ بنابراین؛ کاربران می توانند به واسطه اطلاعاتی که سایت سانتیمنت در رابطه با بعد روانی کاربران برای یک ارز در اختیارشان قرار می دهد، تحلیل درست و منطقی داشته باشند.

سایت کوین دسک

سایت کوین دسک

سایت کوین دسک

کوین دسک یکی از سایت های خبری موفق در حوزه ارز دیجیتال است؛ که اخبار و اطلاعات موثقی را در اختیار کاربران این حوزه قرار می دهد. از سایت کوین دسک به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت های مرتبط با حوزه ارز دیجیتال یاد می شود؛ چراکه فعالیت آن از سال 2003 آغاز شده است. علاوه بر اخبار، کاربران می توانند با ورود به این سایت اطلاعات و آموزش های مفید و ارزشمندی را در رابطه با انواع ارزهای دیجیتال بدست بیاورند. کوین دسک در بخشی از سایت خود به انتشار ویدئوها و پادکست های افراد متخصص در این حوزه و توسعه گران ارز دیجیتال می پردازد.

سایت هیرادکس

معرفی سایت های ارز دیجیتال

معرفی سایت های ارز دیجیتال

هیرادکس یک سایت امن، با رابط کاربری آسان است؛ که شرایط خرید و فروش انواع ارز دیجیتال را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. هیرادکس از سال 1396 آغاز به کار کرده است و هدف اصلی آن خرید و فروش ارز تتر به تومان است. زبان فارسی پلتفرم هیرادکس موجب شده است تا کاربران ایرانی به آسانی بتوانند معاملات خود را در آن انجام دهند.

کاربران با ورود به سایت HIRADEX.COM می توانند از قیمت لحظه ای انواع ارزهای دیجیتال مطلع شوند. نقطه قوت این سایت، بخش بلاگ یا مقالات آن است که در آن اطلاعات مفید و کارآمدی برای افزایش آگاهی کاربران علاقمند به ارز دیجیتال درج شده است. برخی از ویژگی های سایت هیرادکس عبارت است از:

  • سایت هیرادکس از پشتیبانی حرفه ای برخوردار است و امکان پرسیدن سوالات را به روش های مختلفی چون تلفنی، پیامک، ایمیل و… به صورت شبانه روز فراهم کرده است.
  • یکی از اهداف اصلی سایت هیرادکس، آموزش ارز دیجیتال به کاربران علاقمند به این حوزه است؛ بنابراین؛ امکان ارتقای دانش ارز دیجیتال در این سایت وجود دارد.
  • در سایت HIRADEX فعالان ارز دیجیتال می توانند با سیستم سفارش گذاری حرفه ای برای سفارشات خود حد سود و ضرر تعیین کند.
  • با توجه به اینکه هیرادکس دارای پلتفرم نسخه وب، اندروید و IOS است؛ کاربران در هر لحظه و موقعیتی می توانند سفارشات خرید یا فروش خود را به ثبت برسانند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.