روش‌های کسب بیت کوین رایگان

3 مهر 1402
روش‌های کسب بیت کوین رایگان

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

خرید و فروش بیت کوین یا سرمایه گذاری روی آن یکی از روش های رایج برای کسب سود از کریپتوکارنسی است؛ اما در این میان افرادی هستند که به دلیل نداشتن سرمایه اولیه به دنبال روش هایی برای بدست آوردن بیت کوین به صورت رایگان هستند.

از نظر برخی، بیت کوین رایگان تنها یک افسانه است و به نظر نمی رسد که واقعیت داشته باشد؛ اما خبر خوب این است که با استفاده از برخی روش ها می توانید بیت کوین رایگان بدست بیاورید. اگر می پرسید چطور؟ این مطلب را لطفا تا انتها بخوانید.

 

بدست آوردن بیت کوین رایگان از طریق وب سایت های فاست

فاست ها وب سایت هایی هستند که از کاربران خود می خواهند که برخی فعالیت ها را انجام دهند و در ازای آن به آن ها بیت کوین پرداخت می کنند. البته قطعا یک بیت کوین پرداخت نمی شود و پرداخت پاداش به صورت ساتوشی است. (ساتوشی واحد خرد بیت کوین است و معادل 100 میلیونیوم یک بیت کوین است.)

درحقیقت، با فعالیت در سایت فاست به گرداننده سایت کمک می‌ کنید تا با تبلیغات و بهره‌مندی از بازدید شما، کسب درآمد کند.

واقعیت هایی در مورد فاست بیت کوین: میزان بیت کوینی که از این طریق بدست می آید بسیار ناچیز است، از طرفی سایت برای برداشت بیت کوین، یک مقدار حداقلی تعریف می کنند که در اکثر موارد نسبتا بالاست و کاربر باید وقت زیادی را صرف کند تا مقداری بیت کوین بدست آورد.

به گزارش افرادی که از این طریق بیت کوین بدست آورده اند سایت های زیر نسبت به سایر سایت های فاست بیت کوین، عملکرد بهتری دارند.

  • FreeBitcoin
  • FreeBitcoin.io
  • FreeBitcoin.io
روش‌های کسب بیت کوین رایگان

روش‌های کسب بیت کوین رایگان

بدست آوردن بیت کوین رایگان از طریق پیوندهای ارجاع (لینک‌های Referral)

این روش چندان پیچیده نیست و نسبت به روش قبلی آسان تر است. شما برای اینکه بیت کوین رایگان دریافت کنید باید در یک سایت که امکان کسب درآمد با لینک‌ ریفرال در آن وجود دارد ثبت‌نام کنید، لینک مخصوص را دریافت کنید، سپس آن را به اشتراک بگذارید. در ازای هر ثبت‌نام جدید که با لینک شما انجام می شود به شما بیت کوین اهدا می شود.

واقعیت هایی در مورد پیوندهای ارجاع: توجه داشته باشید که سایت های زیادی وجود دارند که وعده اهدا بیت کوین رایگان می دهند اما اغلب آن ها کلاهبرداری هستند یا شرکت در آنها در نهایت هیچ درآمدی ندارد. در ادامه دو سایت معرفی می کنیم که شما می توانید برای دریافت بیت کوین رایگان به آن ها اعتماد کنید. در صورتی که کاربری با لینک شما در سایت صرافی ثبت ‌نام کند و معامله انجام بدهد، درصدی از کارمزد معاملات فرد که قرار است به صرافی برسد، به شما تعلق می‌گیرد. این سایت ها عبارت است از:

روش‌های کسب بیت کوین رایگان

روش‌های کسب بیت کوین رایگان

سایر روش ها برای بدست آوردن بیت کوین رایگان

روش های دیگری هم وجود دارد که شما می توانید فعالیت هایی خارج از حوزه کریپتوکارنسی داشته باشید اما بیت کوین دریافت کنید. در این موارد البته لازم است که شما کارهای بیشتری برای دریافت بیت کوین انجام دهید. برای مثال می توانید در سایت های فریلنسری عضو شوید و از کارفرما بخواهید که حقوق شما را به صورت بیت کوین پرداخت کند.

در اینترنت ممکن است برای کسب رایگان بیت کوین راه های دیگری هم پیدا کنید، اما اجازه دهید واقعیت را به شما بگوییم که اغلب آن ها تنها یک طعمه برای به دام انداختن شما هستند. به همین دلیل تنها در صورتی وارد پروژه هایی شوید که بیت کوین رایگان به شما می دهند که از آن ها اطمینان داشته باشید. در غیر این صورت مطمئن باشید که وقت و انرژی خود را هدر خواهید داد.

در صورتی که تجربه بدست آوردن بیت کوین رایگان دارید، لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.