معرفی بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

4 شهریور 1402
بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

چند وقتی است که موضوع استفاده از هوش مصنوعی بسیار داغ شده است؛ به طوری که بسیاری از صنایع به دنبال استفاده از بهترین ابزارهای ai برای افزایش بهره وری و بالا بردن سرعت رشد هستند. علاوه بر ترند شدن موضوع هوش مصنوعی، بازار ارز دیجیتال در طی چند سال اخیر با استقبال بی نظیری همراه بوده است. در حال حاضر درصد بالایی از علاقمندان بازارهای مالی مایل هستند تا در بازار ارز دیجیتال به صورت حرفه ای فعالیت کنند.

اغلب آن ها در تلاش هستند تا از هوش مصنوعی برای پیشرفت در این بازار دیجیتالی کمک بگیرند. ابزارهای ai می توانند تاثیر چشمگیری در رشد صنعت بلاکچین داشته باشند؛ بنابراین؛ لازم دانستیم تا در این مطلب از هیرادکس به معرفی بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال بپردازیم. البته ابزارهای ai کاربرد گسترده ای دارند و علاوه بر صنعت ارز دیجیتال، می توانند برای تولید محتوای خلاقانه مفید واقع شوند؛ بنابراین؛ محدودیتی در استفاده از این ابزارها وجود ندارد.

 

هوش مصنوعی kavout

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

Kavout با شعار “امروز سرمایه خود را کنترل کنید” راه اندازی شده است. این وبسایت هوش مصنوعی امکان پیدا کردن الگوهای پنهان را در اختیار کاربران قرار می دهد. عملکرد هوش مصنوعی kavout بدین صورت است که ابتدا با توجه به اخبارها و اطلاعات معتبر روز دنیا با احساسات و گرایش فعالان بازار ارز دیجیتال آشنا می شود و در ادامه طبق این اطلاعات، به معامله گر هشدارهایی می دهد که باعث جلوگیری از ضرر و افزایش سود آن می شود. فعالان حوزه ارز دیجیتال از هوش مصنوعی کاوات برای بالا بردن قدرت تحلیل و تصمیم گیری آگاهانه برای سرمایه گذاری روی یک ارز کمک می گیرند.

 

هوش مصنوعی ticheron

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

Ticheron یک سایت هوش مصنوعی برای تحلیل بازار ارز است. این هوش مصنوعی به واسطه یک موتور پیش بینی، به بررسی و تحلیل داده هایی که در گذشته قیمت گذاری شده اند، می پردازد و از آن ها برای تحلیل حرکت های آینده بازار ارز دیجیتال کمک می گیرد. معامله گران با کمک هوش مصنوعی ticheron می توانند پیش بینی های خود را بسنجند و با آگاهی کامل برای خرید و فروش رمز ارز موردنظر خود اقدام کنند. برخی از ویژگی های هوش مصنوعی Ticheron عبارت هستند از:

  1. انتخاب بهترین استراتژی معاملاتی برای هر سهام
  2. محافظت از سهام ها در روند نزولی بازار
  3. ارائه ابزارها و الگوریتم های متنوع برای ایده های مختلف کاربران

 

هوش مصنوعی trendspider

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

Trendspider نوعی هوش مصنوعی برای بازارهای معاملاتی است؛ که امکان ایجاد نمودارهای دقیق را جهت پیش بینی بازارهای سرمایه، در اختیار کاربران فعال در بازارهای مالی قرار می دهد. از هوش مصنوعی trendspider به عنوان بهترین سایت تحلیل نمودار یاد می شود. این هوش مصنوعی از سه بازار سرمایه فارکس، ارز دیجیتال و معاملات سهام پشتیبانی می کند. هوش مصنوعی trendspider اغلب به کاربران حرفه ای ارز دیجیتال پیشنهاد می شود؛ چراکه پلتفرم این برنامه دارای پیچیدگی هایی است که باعث سردرگمی کاربران مبتدی می شود.

این هوش مصنوعی برای 7 روز رایگان است و معامله گران بعد از گذشت این زمان، باید برای استفاده از خدمات سایت نسخه پریمیوم آن را خریداری کنند. این هوش مصنوعی روی دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب است. تنظیم کردن آسان نمودارها، تنظیم هشدارهای حساس و ارائه نمودار قطره باران برای بررسی سهام ها و…از ویژگی های منحصربه فرد هوش مصنوعی ترند اسپایدر است.

 

هوش مصنوعی trade ideas

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

Trade ideas یک ابزار ai ارز دیجیتال است؛ که تریدرها از آن برای ارتقای معاملات روزانه خود استفاده می کنند. این هوش مصنوعی به تمام معامله گران در هر سطحی کمک می کند تا بهترین تصمیمات را قبل از بستن معاملات خود در بازارهای سرمایه بگیرند. علت محبوبیت هوش مصنوعی trade ideas توانایی اسکن بازار مالی به صورت لحظه ای است؛ که به تریدر این امکان را می دهد تا روی سودمند ترین معاملات سرمایه گذاری کند.

اغلب داده های پیچیده بازار توسط این ابزار ai به صورت حرفه ای تحلیل و ارزیابی می شوند. به همین دلیل حتی موفق ترین تریدرهای ارز دیجیتال از این پلتفرم برای بستن خودکار معاملات و رسیدن به سود بیشتر در هر ترید استفاده می کنند. Trade ideas دارای ویژگی های بسیاری است؛ که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  1. کاربران در این پلتفرم می توانند به مقایسه چند استراتژی معاملاتی بپردازند و بهترین آن را برای انجام معاملات انتخاب کنند.
  2. معاملات در این هوش مصنوعی تنها با یک کلیک انجام می شود.
  3. در Trade ideas معامله گران می توانند به شبیه سازی معاملات بپردازند.
  4. آنالیز سهام ها در این ابزار ai در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.
  5. کاربران با ترید دمو در این پلتفرم می توانند از رفتار کاربران دیگر مطلع شوند و تصمیمات آگاهانه تری برای ترید ارزهای دیجیتال بگیرند.

 

هوش مصنوعی KRYLL

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

KRYLL یک ابزار هوش مصنوعی محبوب برای ترید کردن تریدرها در بازارهای مالی است. این هوش مصنوعی از تیم توسعه دهنده قوی و معتبری برخوردار است؛ به همین دلیل توانسته است اعتماد بسیاری از تریدرها را به خود جلب کند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط این هوش مصنوعی بسیار سریع و آسان انجام می شود؛ چراکه ربات کریل از رابط کاربری ساده ای برخوردار است و می تواند به صورت خودکار، تمام معاملاتی که توسط معامله گر تنظیم شده است را بدون حضور او انجام دهد. این ربات دارای ویژگی های زیادی است؛ که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  1. قابلیت دسترسی به تجهیزات هوشمندی مانند تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر
  2. پشتیبانی از صرافی های معتبری مانند بایننس، کراکن و بیترکس
  3. رابط کاربری ساده
  4. پشتیبانی از بک تست
  5. اتصال به پلتفرم های مختلف بدون نیاز به برنامه نویسی
  6. امکان تحلیل تکنیکال ارزها قبل از انجام معاملات

 

هوش مصنوعی KRYPTO HOPPER

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

KRYPTO HOPPER یک ربات معامله گر است؛ که توانسته است با ارائه خدمات منحصر به فرد خود توجه بیشتر از 400000 هزار معامله گر را به خود جلب کند. استفاده از این هوش مصنوعی به معامله گران این امکان را می دهد تا هیچ موقعیت سودمندی را از دست ندهند و در هر ساعتی از شبانه روز به سود دهی بالایی دست پیدا کنند. معامله گران می توانند با کمک این هوش مصنوعی، بیشتر از 100 نوع ارز دیجیتال را به صورت خودکار معامله کنند.

یکی از ویژگی های کریپتو هاپر که باعث تمایز آن نسبت به سایر ربات های معامله گری خودکار شده است، حذف احساسات از معاملات است؛ که موجب می شود تمام معاملات مطابق با قوانین موجود انجام شوند. هوش مصنوعی KRYPTO HOPPER از مزایای زیادی برخوردار است؛ که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

  1. نصب و استفاده آسان معامله گران از ربات
  2. ارائه مطالب آموزنده و کاربردی برای بستن معاملات سودمند
  3. قابلیت نصب ربات کریپتو هاپر روی تلفن همراه و امکان استفاده از آن به صورت شبانه روزی
  4. پرداختن نکردن کارمزد برای انجام معاملات
  5. ارائه بهترین ابزارهای تحلیلی برای تحلیل دقیق تر ارزها

 

هوش مصنوعی BITSGAP

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بیتسگپ از دیگر ابزارهای هوش مصنوعی است؛ که با ارائه خدماتی چون مدیریت سبد سرمایه، ارائه بهترین قیمت برای معامله و انجام خودکار معاملات بعد از ارائه یک استراتژی معاملاتی، به یکی از محبوب ترین ابزارهای هوشمند ارز دیجیتال تبدیل شده است. این هوش مصنوعی متشکل از جند ربات است؛ که هر کدام از آن ها وظیفه خاصی را برای معامله گر ایفا می کنند.

با کمک این هوش مصنوعی کاربران هیچ یک از فرصت های معاملاتی سودمند را طی شبانه روز از دست نمی دهند؛ چراکه بلافاصله بعد از انتخاب استراتژی معاملاتی، ربات BITSGAP به واسطه بهترین ابزارهای تحلیلی به ارزیابی ارزها می پردازد و در نهایت معاملاتی را با کمترین میزان ضرر می بندد. هوش مصنوعی BITSGAP از مزایایی برخوردار است؛ که در ادامه به چند مورد آن اشاره شده است.

  1. ارائه امنیت بالا به دلیل استفاده از API هوشمند
  2. قابلیت شارژ شدن با استفاده از ارزهای دیجیتالی
  3. انجام خودکار معاملات به دلیل برخورداری از AI
  4. پشتیبانی از 30 صرافی برتر دنیا مانند کراکن و بایننس

 

هوش مصنوعی mizar

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای ai در ارز دیجیتال

Mizar یکی از ابزارهای هوش مصنوعی ارز دیجیتال است؛ که برای مدیریت معاملات به صورت آنلاین طراحی و ارائه شده است. این دستیار هوشمند به کاربران ارز دیجیتال یا سایر بازارهای مالی امکان انجام معاملات به صورت خودکار را می دهد. کافیست تا کاربر اطلاعات دقیقی را در رابطه با زمان خرید یا فروش، قیمت دقیق و مقدار ارز برای معامله را در اختیار ربات mizar قرار دهد. آنگاه بدون نیاز به حضور کاربر معاملات بازارهای سرمایه طبق تنظیمات اعمال شده توسط این ربات انجام می شود. ربات هوش مصنوعی mizar از قابلیت های ویژه ای برخوردار است؛ که در ادامه به چند مورد آن اشاره شده است.

  1. ارائه بهترین قیمت بازار برای انجام معاملات به کاربر
  2. ارائه اطلاعات دقیق درباره وضعیت هر معامله به کاربر
  3. اعمال محدودیت برای انجام معاملات
  4. کنترل و مدیریت ریسک معاملات
  5. ارائه استراتژی های معاملاتی متنوع به کاربر
  6. ارائه پشتیبانی 24 ساعته به کاربران به صورت تلفنی و آنلاین

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.