معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال

17 تیر 1402
معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

ترید ارز دیجیتال چند سالی است که به یکی از شغل های پردرآمد دنیا تبدیل شده است. سرمایه گذاری های متعدد روی این بازار مالی موجب شده است تا فعالان این حوزه بتوانند در تریدهای آگاهانه خود به سود مطلوبی برسند؛ اما انجام معاملات در بازارهای مالی نیازمند مهیا کردن شرایطی است. در واقع کسانی که قصد سرمایه گذاری یا ترید ارز دیجیتال دارند، باید بتوانند بستر امن و مطمئنی را برای انجام معاملات یا تبدیل ارزها پیدا کنند. با توجه به اینکه کاربران فعال در زمینه ترید ارز دیجیتال خواستار انجام معاملات در هر زمان و مکانی هستند؛ اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد که شرایط مناسب برای ترید ارز را فراهم می کنند. در این مطلب به معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال و ویژگی های آن می پردازیم؛ تا کاربران علاقمند به این حوزه بتوانند به صورت امن به انجام ترید ارزهای دیجیتال بپردازند. در ادامه با هیرادکس همراه باشید.

اپلیکیشن ETORO

اپلیکیشن ETORO

اپلیکیشن ETORO

ای تو رو (ETORO) یک اپلیکیشن قدیمی و محبوب برای ترید ارز دیجیتال است. آغاز فعالیت این اپ به سال 2007 برمی گردد. بالغ بر 12 هزار فعال حوزه ارز دیجیتال از برنامه ای تو رو برای خرید و فروش ارزهای مختلف استفاده می کنند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این اپلیکیشن در میان تریدرها، منعطف بودن آن است؛ که باعث شده است این افراد بتوانند با هر نوع هدفی که از سرمایه گذاری دارند، از این برنامه استفاده کنند. اپلیکیشن ETORO دارای ویژگی های بسیاری است؛ که برخی از آن ها عبارت است از:

  • اپلیکیشن ای تو رو بدون دریافت هیچ کارمزدی امکان انجام سرمایه گذاری با هر مدتی را برای کاربران خود فراهم می کند.
  • در برنامه ای تو رو کاربران می توانند با ارز دلار بدون پرداخت کارمزدی سپرده گذاری کنند. (امکان انجام سپرده گذاری با ارزهای مختلف در ازای پرداخت کارمزد امکان پذیر است.)
  • این برنامه امکانات و ابزارهای گوناگونی را برای انجام سرمایه گذاری با اهداف مختلف فراهم کرده است.

اپلیکیشن binance

اپلیکیشن binance

اپلیکیشن binance

بایننس یک صرافی ارز دیجیتال معتبر در دنیا است؛ که تجربه انجام بیشتر از نه میلیارد دلار حجم معامله را در 24 ساعت دارد. جایگاه ویژه و خاص صرافی binance به علت کارمزد پایین آن برای تبادل ارز است. البته قابل دسترس بودن صرافی بایننس به علت راه اندازی نسخه اندروید، ویندوز و iOS باعث شده است تا کاربران زیادی از این برنامه استفاده کنند. اپلیکیشن binance دارای ویژگی هایی است که عبارت هستند از:

  1. اپلیکیشن بایننس حداقل کارمزد را از کاربران برای تبادل ارزها دریافت می کند؛ به طوری که بیشترین مقدار کارمزد این برنامه حدود 0.1 درصد است.
  2. بایننس اگرچه یک صرافی است؛ اما امکان انجام معاملات متعددی را در برنامه خود فراهم کرده است.
  3. اپ بایننس شرایطی را فراهم کرده است که تریدرها بتوانند بیشتر از 600 جفت ارز را معامله کنند.
  4. اپلیکیشن بایننس دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است و امکانات متعددی مانند مشاهده تاریخچه، خرید و فروش های قبلی و مشاهده سفارش های ثبت شده را در دسترس کاربر قرار می دهد.

اپلیکیشن ROOBINHOOD

اپلیکیشن ROOBINHOOD

اپلیکیشن ROOBINHOOD

رابین هود که به عنوان یکی از برنامه های برتر و محبوب معاملات ارز دیجیتال شناخته می شود؛ با هدف کم کردن هزینه انجام معاملات ارز دیجیتال راه اندازی شده است. بیشتر از 5 سال از زمان ساخت این اپلیکیشن تلفن همراه می گذرد و صاحبان این برنامه توانسته اند استفاده از این برنامه را برای 2 نسخه اندروید و IOS فراهم کنند. اپلیکیشن ROOBINHOOD دارای ویژگی هایی است که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شوند و عبارت هستند از:

  • معامله ارزهای مهمی مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و…در این اپلیکیشن با کمترین کارمزد امکان پذیر است.
  • در برنامه رابین هود دسترسی یکپارچه به معاملات بورس برای کاربران فراهم شده است.
  • اپلیکیشن رابین هود علاوه بر کارمزد پایین، از امنیت فوق العاده ای برخوردار است و همین مسئله باعث شده است تا بتواند بیشتر از 900 میلیون سرمایه جذب کند.

اپلیکیشن Simple Bitcoin Widget

اپلیکیشن Simple Bitcoin Widget

اپلیکیشن Simple Bitcoin Widget

فرم های تماس 1

اپلیکیشن سیمپل بیت کوین ویجت یک پلتفرم محبوب برای کاربرانی است که در حوزه ترید ارز دیجیتال فعالیت می کنند و به دنبال یک برنامه مناسب برای مشاهده قیمت به صورت لحظه ای هستند. قیمت تمام رمزارزها در این برنامه از صرافی های به نام و معتبر گرفته می شود و به همین علت قیمت ارائه شده توسط این اپ درست و دقیق است. برخی از خصوصیات مثبت این اپلیکیشن عبارت است از:

  • اپلیکیشن Simple Bitcoin Widget محیطی ساده و به دور از تبلیغات را برای کاربر فراهم می کند و به همین دلیل کاربر بدون نگرانی از بابت شلوغی و تبلیغات به بررسی قیمت رمزارزها می پردازد.
  • اتصال به برنامه سیمپل بیت کوین ویجت بسیار ساده است و کاربر تنها با یک اینترنت می تواند به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کند.

اپلیکیشن cryptopanic

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال cryptopanic

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال cryptopanic

کریپتوپنیک یکی از اپلیکیشن هایی است که اخبار مرتبط با ارز دیجیتال را به صورت آنی در اختیار کاربران علاقمند به حوزه ارز دیجیتال قرار می دهد. این برنامه علاوه بر انتشار اخبار، به معرفی جدیدترین تکنولوژی های مرتبط با حوزه ارز دیجیتال می پردازد. برخی از خصوصیات و ویژگی های اپلیکیشن کریپتوپنیک عبارت است از:

  • اپلیکیشن cryptopanic آموزش های مفید و بسیار کاربردی مرتبط با ارزهای دیجیتال را در برنامه خود انتشار می دهد.
  • در این برنامه بستری برای شرکت در نظرسنجی و مشاهده نظرات دیگران در رابطه با ارزهای مختلف فراهم شده است؛ که به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به تاثیر احساسات کاربران دیگر روی یک ارز، تصمیمات بهتری برای خرید و فروش ارزها داشته باشد.
  • امکان شخصی سازی اخبار در این اپ وجود دارد؛ که کاربر از طریق آن می تواند تنها نوتیفیکیشن اخبار مورد علاقه خود را دریافت کند.

اپلیکیشن CoinGecko Live Crypto Prices

اپلیکیشن CoinGecko Live Crypto Prices

اپلیکیشن CoinGecko Live Crypto Prices

CoinGecko Live Crypto Prices اپلیکیشنی است که کاربر به واسطه آن می تواند به صورت رایگان از اطلاعات مرتبط با انواع رمزارز آگاه شود. اپلیکیشن کوین جکو لایو کریپتو پرایس برای گوشی هایی با نسخه اندروید طراحی شده است و می تواند امکان بررسی سود و زیان در همان لحظه را به کاربر بدهد. این برنامه دارای ویژگی هایی است که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  • ارائه اطلاعات قیمتی، میزان مبادلات، حجم معملات و انواع نمودار قیمت برای بیشتر از 8000 ارز دیجیتال
  • بررسی قیمت ارزهای دیجیتال در کوتاه ترین زمان
  • در اختیار قرار دادن ابزارهای مختلف برای بررسی قیمت ارز دیجیتال

اپلیکیشن Coinex

اپلیکیشن Coinex

اپلیکیشن Coinex

تنها 6 سال است که از زمان راه اندازی اپلیکیشن کوینکس در هنگ کنگ می گذرد و توسعه دهندگان این برنامه توانسته اند در این چند سال محبوبیت فوق العاده ای بین تریدرهای ارز دیجیتال داشته باشند. خرید و فروش ارزهای مختلف در این اپلیکیشن بسیار ساده و با کمترین کارمزد انجام می شود. اپلیکیشن کوینکس دارای ویژگی های منحصربه فردی که تعدادی از آن ها عبارت هستند از:

  • در برنامه Coinex امکان انجام معامله جفت ارز BTC/USDT وجود دارد.
  • در برنامه کوینکس کاربران می توانند از طریق مستر کارت و ویزا کارت حساب خود را شارژ کنند.
  • اپلیکیشن Coinex از سیستم ایمنی ull پیروی می کند و به همین علت از امنیت بالایی برخوردار است.
  • اپلیکیشن کوینکس دارای کارمزد بسیار پایینی است و کاربر تنها با پرداخت 0.1 درصد کارمزد، می تواند به انجام معاملات خود بپردازد.

اپلیکیشن Cryptonaut

Cryptonaut

Cryptonaut

Cryptonaut اپلیکیشنی است که فعالان حوزه ارز دیجیتال می توانند برای انجام معاملات طولانی مدت از آن استفاده کنند. البته امکان انجام ترید به صورت روزانه در این اپلیکیشن وجود دارد. نسخه اندروید و iOS این برنامه در دسترس کاربران قرار گرفته است؛ که امکان انجام معاملات در هر موقعیتی را برای آن ها فراهم کرده است. اپلیکیشن کریپتونات دارای ویژگی هایی است که عبارت هستند از:

  • در این برنامه نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال به صورت نمودار نمایش داده می شود.
  • نصب این برنامه بسیار آسان است و رابط کاربری ساده آن باعث شده است تا کارهای مختلف در این اپ با سرعت بالایی انجام شود.
  • در اپلیکیشن Cryptonaut امکان شخصی سازی پیام ها وجود دارد.
  • اپلیکیشن کریپتونات از ارزهای فیات پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن Shrimpy

اپلیکیشن Shrimpy

اپلیکیشن Shrimpy

Shrimpy پلتفرمی است که در سال 2018 راه اندازی شده است و شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاران ارز دیجیتال فراهم کرده است. سرعت انجام معاملات در این ربات بسیار بالا است و همین مسئله موجب کاهش میزان ضرر و افزایش سود تریدرهای ارز دیجیتال شده است. پشتیبانی از رمزارزهای مختلف و همکاری با بیشتر از 16 صرافی برتر دنیا باعث شده است تا این ربات در دسته برترین برنامه های حوزه ارز دیجیتال قرا بگیرد. این ربات دارای ویژگی های زیادی است که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  • کاربران در این ربات به راحتی می توانند روی سبد ارز دیجیتال خود نظارت داشته باشند و آن را مدیریت کنند.
  • در ربات Shrimpy امکان الگوبرداری از سبد ارز دیجیتال تریدرهای حرفه ای و باتجربه وجود دارد.
  • کاربران به واسطه ربات شریمپی می توانند استراتژی بلند مدتی را روی معاملات ارزهای دیجیتال پیدا کنند.
  • امکان جمع آوری اطلاعات و داده های متعدد از صرافی ها و سایر پایگاه های اطلاعاتی در این برنامه وجود دارد.
  • در این برنامه انجام خرید و فروش خودکار ارز دیجیتال امکان پذیر است.

اپلیکیشن Commas3

اپلیکیشن Commas3

اپلیکیشن Commas3

اپلیکیشن commas3 با وجود اینکه امکانات محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ بازهم به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه ترید ارز دیجیتال شناخته می شود. علت اصلی محبوبیت این اپلیکیشن در میان کاربران حوزه ارز دیجیتال، امکان مدیریت ریسکی است؛ که موجب کاهش ضرر و افزایش سود تریدرها هنگام انجام معاملات می شود.

ربات تری کاماز به کاربران کمک می کند تا بتوانند به صورت خودکار، استراتژی های معاملاتی خود را اجرا کنند. ربات تری کاماز دارای ویژگی هایی است که برخی از آن ها عبارت هستند از:

امکان انجام معاملات به صورت خودکار در اپلیکیشن تری کاماز باعث شده است تا کاربران بتوانند با گذاشتن زمان کمتر، به سود خوبی دست پیدا کنند.
ربات commas3 از قدرت تطبیق پذیری بالایی برخوردار است و همین مسئله موجب شده است؛ تا علاوه بر تریدرهای مبتدی، تریدرهای حرفه ای نیز از این قابلیت استفاده کنند.

امکان طراحی استراتژی معاملاتی بر اساس نیازها و اهداف کاربر توسط ابزارهای بهینه سازی این برنامه فراهم شده است.

اپلیکیشن COINBASE

اپلیکیشن COINBASE

اپلیکیشن COINBASE

کاربرانی که به تازگی وارد دنیای ترید ارز دیجیتال شده اند، می توانند اپلیکیشن coinbase را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. علت محبوبیت این اپلیکیشن میان کاربران تازه وارد، ساده بودن پلتفرم آن است؛ که باعث سهولت انجام معاملات و مدیریت آن ها می شود. البته این سادگی باعث شده است تا برخی از کاربران حرفه ای تمایل زیادی برای استفاده از آن نداشته باشند.
متاسفانه اپلیکیشن کوین بیس پشتیبانی چندان قوی ندارد؛ اما دارای خصوصیات مثبتی که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  • 22 رمزارز با ارزش دنیا توسط اپلیکیشن کوین بیس پشتیبانی می شوند.
  • در برنامه کوین بیس امکان انتقال دارایی ها به کیف پول اصلی وجود دارد.
  • تمام رمزارزهایی که توسط برنامه coinbase پشتیبانی می شوند با دلار امریکا قابل معامله هستند.

اپلیکیشن CryptoTrader

اپلیکیشن CryptoTrader

اپلیکیشن CryptoTrader

اپلیکیشن کریپتو تریدر نیز مانند بسیاری از برنامه های مرتبط با ارز دیجیتال، امکان بررسی لحظه ای قیمت ارز دیجیتال را برای کاربر فراهم می کند. این برنامه از دو نسخه اندروید و iOS پشتیبانی می کند و خدمات مفید و کارآمدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

علاوه بر نمایش چارت قیمت، در این اپلیکیشن اخبار و اطلاعات مرتبط با حوزه ارز دیجیتال به نمایش گذاشته می شود. در این برنامه امکان دسترسی به بیشتر از 1000 رمزارز میسر شده است. اپلیکیشن کریپتو تریدر دارای خصوصیات و مزایایی است که عبارت هستند از:

  • اپلیکیشن کریپتو تریدر از معتبرترین صرافی های دنیا مانند صرافی بایننس برای تبادل ارز پشتیبانی می کند.
  • کریپتو تریدر اگرچه همه رمزارزها را پوشش نمی دهد، اما از محبوب ترین و با ارزش ترین رمزارزها پشتیبانی می کند.

 

اپلیکیشن DELTA

اپلیکیشن DELTA

اپلیکیشن DELTA

تمام کسانی که دارای گوشی های همراه با سیستم عامل نسخه اندروید و آی او اس هستند، می توانند برای ترید ارز دیجیتال از برنامه دلتا استفاده کنند. این برنامه قدرتمند بیشتر به تریدرهایی که به صورت حرفه ای در حوزه معاملات ارز دیجیتال فعالیت می کنند، پیشنهاد می شود؛ زیرا ابزارهای حرفه ای تحلیلی متنوعی را برای بررسی دارایی های ارز دیجیتال برای تریدرها قرار می دهد. چند نمونه از ویژگی های اپلیکیشن Delta که باعث تمایز آن نسبت به دیگر برنامه های ارز دیجیتال شده است، عبارت هستند از:

  • در این برنامه کاربر می تواند به صرافی ها و کیف پول مختلف اتصال پیدا کند.
  • برخورداری از ابزارهای تحلیلی حرفه ای باعث شده است تا کاربر بتواند به تحلیل کامل پرتفوی ارز دیجیتال بپردازد.
  • خرید و فروش اکثر رمزارزهای موجود در بازار توسط این برنامه امکان پذیر است.

اپلیکیشن COIN TELEGRAPH

اپلیکیشن COIN TELEGRAPH

اپلیکیشن COIN TELEGRAPH

Coin telegraph یکی از برنامه های کاربردی در عرصه ارز دیجیتال است؛ که دسترسی به آن تنها برای دارندگان گوشی همراه با سیستم عامل نسخه اندروید امکان پذیر است. تمام اطلاعات و اخبار جدید مرتبط با ارزشمندترین رمزارزها در این اپلیکیشن انتشار می شود. کاربران این اپ می توانند در هر ساعتی از شبانه روز، اخبار موثقی را از ارزهای مختلف دریافت کنند و معاملات خود را بر اساس اطلاعات جدیدی که دریافت کرده اند، انجام دهند.

 

اپلیکیشن BITCOIN CHECKER

اپلیکیشن BITCOIN CHECKER

اپلیکیشن BITCOIN CHECKER

تحلیل نظرات کاربران در مورد برنامه BITCOIN CHECKER نشان می دهد که این اپلیکیشن در زمره محبوب ترین اپلیکیشن های ترید ارز دیجیتال قرار دارد. یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن، ارائه خدمات بدون پرداخت هیچ هزینه است؛ که امکان دریافت سود بیشتر را برای تریدرها فراهم می کند. قیمت رمزارزهای مختلف در اپلیکیشن بیت کوین چکر به صورت آنی به روز رسانی می شود و کاربر می تواند با توجه به قیمت جدید ارزها، سفارش معاملات خود را ثبت کند. از ویژگی های مثبت این اپلیکیشن می توان به ساده بودن پلتفرم آن اشاره کرد که امکان انجام معاملات را برای تریدرهای مبتدی فراهم می کند.

 

اپلیکیشن BLOCKFOLIO

اپلیکیشن BLOCKFOLIO

اپلیکیشن BLOCKFOLIO

بلاک فولیو اپلیکیشنی است رایگان که امکان انجام سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را در قالب یک پرتفوی برای کاربران فراهم کرده است. طراحی این اپلیکیشن به گونه ای است که کاربر با یک نگاه ساده می تواند به بررسی وضعیت دارایی های خود در بازار ارز دیجیتال بپردازد. اپلیکیشن BLOCKFOLIO علاوه بر ایجاد شرایط مطلوب برای ترید، مقالات و اخبار متعددی را در حوزه ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار می دهد تا به صورت لحظه ای از اخبار مرتبط با این حوزه آگاه باشند و بتوانند اطلاعات خود را به روز نگهدارند.

 

اپلیکیشن TRADE SANTA

اپلیکیشن TRADE SANTA

اپلیکیشن TRADE SANTA

ربات ترید سانتا یک پلتفرم فوق العاده برای تریدرهای مبتدی و حرفه ای ارز دیجیتال است. استفاده از این ربات بسیار ساده است؛ چراکه استفاده از آن تنها با اتصال به صرافی هایی که از آن حمایت می کنند، میسر می شود. بعد از اتصال به صرافی، در ربات سانتا معاملات به صورت هوشمند و خودکار انجام می شود. برخی از ویژگی های اپلیکیشن trade santa به شرح زیر است:

  • مدیریت ریسک ها در بازار
  • انجام خودکار معاملات ارز دیجیتال
  • خرید و فروش ارز دیجیتال در مناسب ترین زمان
  • امنیت بالا و رابط کاربری ساده
  • ارائه خدمات به صورت رایگان

 

اپلیکیشن ZTRADER

اپلیکیشن ZTRADER

اپلیکیشن ZTRADER

ZTRADER یک اپلیکیشن جامع با امکانات کارآمد است؛ که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می کند. برنامه زد تریدر رایگان است؛ اما برای استفاده از خدمات پیشرفته تر آن باید هزینه ای به عنوان اشتراک پرداخت شود. این اپلیکیشن با پشتیبانی از دو نسخه اندروید و ios امکان انجام معاملات در موقعیت های مختلف را فراهم می کند. اپلیکیشن ztrader دارای ویژگی های به خصوصی است؛ که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شوند:

  • تمام جفت ارزهایی که در صرافی های مختلف ارائه می شوند؛ در اپلیکیشن زد تریدر قابل معامله هستند.
  • در برنامه زد تریدر می توان داده های مختلف را به صورت CSV استخراج کرد.
  • در این برنامه امکان چت کردن و مشورت کردن با سایر تریدرهای ارز دیجیتال وجود دارد.
  • برنامه ها و ابزارهای متعدد و کارآمدی برای بررسی نمودار، قیمت ها و…در اپلیکیشن زد تریدر تعبیه شده است‌

 

اپلیکیشن CRYPTO PRICE IQ

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال

اپلیکیشن CRYPTO PRICE IQ با پشتیبانی از 400 ارز دیجیتال محبوب دنیا توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان علاقمندان حوزه کریپتوکارنسی به خود اختصاص دهد. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این برنامه که باعث محبوبیت آن شده است، رایگان بودن آن است؛ که امکان انجام معاملات بدون کارمزد را برای تریدرها فراهم کرده است. در این برنامه کاربر می تواند با اعمال تنظیمات مختلف امکان دریافت اطلاعات قیمتی رمزارزهای دلخواه خود را فراهم کند.

اپلیکیشن Gemini

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای ترید ارز دیجیتال

بسیاری از اپلیکیشن های حوزه ارز دیجیتال با وجود امکانات کمی که در اختیار کاربر قرار می دهند، بازهم در گروه بهترین اپلیکیشن های این حوزه قرار می گیرد. اپلیکیشن Gemini از آن دسته برنامه هایی است که با وجود ارائه خدمات محدود، به دلیل امنیت فوق العاده ای که دارد، در زمره اپلیکیشن های محبوب و کاربردی قرار دارد.

اگرچه ثبت نام در این صرافی محبوب کمی دشوار و زمان بر است؛ اما ساده بودن رابط کاربری این برنامه و سرعت بالای آن باعث شده است تا همچنان از این برنامه به عنوان بهترین ها یاد شود. اپلیکیشن Gemini دارای مزایای متعددی که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  • تراکنش ها در اپلیکیشن جمینی با سرعت بالایی انجام می شود.
  • با وجود احراز هویت چند مرحله ای، این برنامه از حجم معاملات زیادی برخوردار است.
  • برنامه جمینی از محبوب ترین رمزارزها برای معاملات ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.
  • در این برنامه تبدیل دو رمزارز به یکدیگر و همچنین تبدیل انواع ارز به ارز فیات امکان پذیراست.

 

اپلیکیشن KUKOIN

اپلیکیشن KUKOIN

اپلیکیشن KUKOIN

اگرچه بایننس به عنوان محبوب ترین صرافی دنیا شناخته می شود، اما صرافی های متعددی راه اندازی شده اند که با ارائه خدمات مفید و کارآمد توانسته اند رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کنند و به عنوان یکی از برنامه های محبوب این حوزه شناخته شوند. Kukoin یک صرافی محبوب است که با دریافت کارمزد کم توانسته است مورد توجه تریدرهای ارز دیجیتال قرار بگیرد. اپلیکیشن کوکوین دارای ویژگی های منحصربه فردی است که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  • برنامه کوکوین در سال 2017 راه اندازی شده است و امکان مبادلات ارز و مدیریت معاملات ارز را برای کاربر فراهم کرده است.
  • میزان کارمزد اپلیکیشن kukoin چیزی حدود 0.1 درصد مبلغ خرید و فروش است.
  • در برنامه Kukoin کاربران می توانند با 48 ارز فیات معتبر در دنیا مبادلات ارزی انجام دهند‌.
  • اپلیکیشن کوکوین از بیشتر از 500 رمزارز با ارزش دنیا پشتیبانی می کند و امکان انجام مبادلات با آن ها را فراهم کرده است.

اپلیکیشن COINIGY

اپلیکیشن COINIGY

اپلیکیشن COINIGY

در سراسر دنیا از اپلیکیشن Coinigy به عنوان یکی از بهترین پلتفرم ها برای معاملات ارز دیجیتال نام برده می شود. هدف از ساخت این برنامه کاربردی، ایجاد شرایط مطلوب برای دسترسی صد هزار کاربر به بازارهای مالی است. برنامه Coinigy با بیشتر از 40 صرافی معتبر دنیا همکاری می کند و راه حل های مناسبی را برای مدیریت پرتفولیو در اختیار کاربران قرار می دهد. با وجود این مزایا، کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که این اپلیکیشن تنها به مدت یک ماه خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می دهد و پس از پایان این مدت کاربر باید برای استفاده از خدمات Coinigy به خرید اشتراک بپردازد.

اگر شما هم با سایت و اپلیکیشن های معتبر و مطمئن در حوزه تحلیل، خرید و فروش و اخبار مرتبط با حوزه ارز دیجیتال آشنا هستید، می توانید اطلاعات آن را در قسمت نظرات درج کنید. همچنین کسانی که علاقمند به یادگیری و کسب دانش بیشتر در حوزه ارز دیجیتال و ترید هستند؛ می توانند با مراجعه به وبلاگ سایت هیرادکس و مطالعه سایر مقالات، آگاهی و دانش خود را در این زمینه ارتقا دهند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.