ارز دیجیتال کیک (CAKE) ۵۰ درصد رشد کرد؛ آیا روند صعودی آن ادامه خواهد داشت؟

12 دی 1402
ارز دیجیتال کیک CAKE

آنچه در این مقاله خواهید خواند...

قیمت ارز دیجیتال کیک، توکن اصلی صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ، در عرض یک هفته ۵۷ درصد افزایش یافته و به سطح ۳.۳۷ دلار رسیده است. این رشد قیمتی، شکستی قاطع از الگوی کنج نزولی بلندمدت این آلت کوین را نشان می دهد. شکست این الگو، نشان دهنده این است که قیمت کیک احتمالاً برای یک رالی صعودی جدید آماده شده است. با این حال، برای رسیدن قیمت CAKE به سطح ۵.۵ دلار، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند. افزایش قیمت ممکن است نتیجه ی تحولات بازار و تأثیرات متعددی باشد که بررسی دقیق و گسترده ای از آنها برای پیش بینی مسیر آینده ی این ارز دیجیتال ضروری است.

برای دستیابی به سطح ۵.۵ دلار، نقش عوامل مختلفی از جمله عوامل تکنیکال و بنیادی بسیار حائز اهمیت است. این نکات به شرح زیر می باشند:

 

عوامل تکنیکال

شکست الگوی کنج نزولی، یک سیگنال صعودی قوی است که نشان می دهد قیمت کیک می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. در شرایط ایده آل، قیمت کیک باید به بالاترین قله الگوی کنج نزولی خود که در حال حاضر ۵.۵ دلار است، صعود کند. چنین حرکتی نشان دهنده افزایش قیمت احتمالاً ۵۸ درصدی CAKE است. البته، رشد قیمت پنکیک سواپ به یک سد جزئی در سطح ۳.۵ دلار برخورد کرده که می تواند باعث پولبک موقت آن قبل از حرکت بعدی شود. با این حال، اگر عوامل تکنیکال و بنیادی مثبت ادامه داشته باشند، این پولبک می تواند به عنوان یک فرصت برای ورود به بازار در قیمت های پایین تر تلقی شود

 

عوامل بنیادی

در کنار عوامل تکنیکال، عوامل بنیادی نیز می توانند بر قیمت کیک تأثیر بگذارند. یکی از عوامل بنیادی مثبت برای کیک، توکن سوزی هفتگی این صرافی است. در اطلاعیه اخیر شبکه پنکیک سواپ، مشخص شد که این تیم با موفقیت ۱۰.۱۶ میلیون توکن CAKE به ارزش تقریبی ۳۴ میلیون دلار را در تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی) سوزانده است. این حرکت مهم منجر به کاهش عرضه در گردش توکن های CAKE شده و تعداد توکن های در گردش را از ۲۷۵ میلیون به ۲۶۵ میلیون کاهش داده است. چنین چیزی قیمت CAKE را تا ۱۸ درصد افزایش داد و مارکت کپ آن را به ۹۱۲ میلیون دلار رساند. این کاهش عرضه در راستای چشم انداز تکنیکال صعودی CAKE باید روند ریکاوری قدرتمند قیمت این توکن را حفظ کند.

عوامل بنیادی دیگر که می توانند بر قیمت کیک تأثیر بگذارند، شامل موارد زیر می شوند:

  • رشد مداوم صرافی پنکیک سواپ: پنکیک سواپ یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز در جهان است. اگر این صرافی بتواند رشد خود را ادامه دهد، می تواند به افزایش پذیرش ارز دیجیتال کیک کمک کند.
  • افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال: اگر پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان افزایش یابد، می تواند به افزایش قیمت تمام ارزهای دیجیتال، از جمله کیک، کمک کند.
  • بهبود شرایط کلی بازار کریپتو: اگر شرایط کلی بازار کریپتو بهبود یابد، می تواند به افزایش قیمت کیک کمک کند.
ارز دیجیتال کیک CAKE

ارز دیجیتال کیک CAKE

پیش بینی قیمت کیک

در مجموع، رشد بالای قیمت کیک در یک هفته، نشانه ای مثبت برای این توکن است. با این حال، برای رسیدن قیمت CAKE به سطح ۵.۵ دلار، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند. اگر عوامل تکنیکال و بنیادی مثبت ادامه داشته باشند، کیک می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به اهداف قیمتی خود دست یابد. با توجه به عوامل ذکر شده در این خبر، می توان پیش بینی کرد که قیمت کیک در کوتاه مدت، به سطح ۳.۵ دلار خواهد رسید و در بلندمدت، می تواند به سطح ۵.۵ دلار صعود کند. البته، این پیش بینی ها مشروط به ادامه عوامل مثبت ذکر شده در این خبر است.

با رشد ۵۷ درصدی قیمت ارز دیجیتال کیک (CAKE) در یک هفته گذشته، نشانگری از روند مثبت این توکن بودیم. شکست الگوی کنج نزولی بلندمدت، همراه با تاثیر مثبت سوزاندن توکن های CAKE توسط صرافی پنکیک سواپ، نشان دهنده فرصتی برای رالی صعودی جدید است. از نظر تکنیکال، امکان افزایش قیمت به سطح ۵.۵ دلار و حتی افزایش ۵۸ درصدی CAKE وجود دارد. از سوی دیگر، عوامل بنیادی مثل سوزاندن توکن ها و رشد صرافی پنکیک سواپ نیز می توانند به تقویت قیمت این ارز دیجیتال کمک کنند. با این حال، همواره لازم است مهارت و دقت در تحلیل و پیش بینی این بازار نوسانی را در نظر گرفت و توجه به عوامل متعددی که بر قیمت تأثیر می گذارند، حائز اهمیت است. در نهایت، با توجه به تمام این عوامل، پیش بینی قطعی قیمت CAKE در آینده با چالش های خود همراه خواهد بود و توجه به نوسانات بازار ضروری است؛ و در صورتی که عوامل مثبت ذکر شده در خبر ادامه داشته باشند، کیک می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به اهداف قیمتی خود دست یابد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که بازار کریپتو بسیار نوسانی است و پیش بینی قیمت در این بازار دشوار است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه کاربران هیرادِکس میتوانند با لینک اختصاصی دعوت خود، دوستانشان را به هیرادِکس دعوت کنند و بسته به سطح کاربری، بین 20 تا 40 درصد از تراکنش های دوستان خود را به طورمادالمعر درآمد کسب کنند.